1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ja das idd een leuk setje :) Ik zou gaan zoeken voor de Umbra set, die is nog vetter! Deze is te vinden in Vindasel

    ( http://faqs.ign.com/articles/699/699834p1.html ) Dit is de quest, maar ik zou gewoon naar de Vindasel ruiine gaan. Kijk wel ff op de link voor de locatie van Vindasel

    Ik waarschuw je, ze is HEEL sterk (je kan m altijd krijgen, ongeacht welk lvl je bent)
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Damm, ik ben op eens verslaafd aan Oblivion 8)
    Het is echt een goed spel.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff dat is niet waar. Die Umbra is helemaal niet zo moeilijk te verslaan. Ik had niet eens een potion nodig. Mja ik heb nu nergens meer moeite mee in het spel dat is wel jammer eigenlijk. Ik ben nu met de Main-Quest bezig. Alle guilds heb ik al gedaan. Ik zit nu in level 42 geloof ik. Na 145 uur spelen nog steeds niet saai :emo:
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor een moeilijkheidsgraad speelt he:b:. Ik had ook best wel wat moeite wat Umbra.. ik wist alleen niet dat ze een vrouw was :confused:
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Moelijksheid graad?
    Zit die d'r in dan, niet gemerkt.
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet op start drukken. Dan naar options en daar gameplay settings dacht ik. Daar kun je de moeilijkheidsgraad instellen.
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Er zat ook al een umbra in morrowind. De drager van de Umbra heet ook umbra. In morrowind wast een man geloof ik.
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het zwaard egt graag wilt en niet gewoon wacht tot dat je wat sterker bent kan je in vindasel als je naar umbra loopt op de verdieping erboven waar een stuk leuning kapot is op een pilaar springen naast dat kapotte stuk. Vanaf daar kan je haar doden d.m.v spells en een boog
     
  9. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Sneaky :p Ik liep idd door dat kapotte stuk, maar ging ff een praatje maken met haar. Ik had alleen het zwaard verwacht, maar ze had een heel (umbra) ebony setje aan!

    Zijn er eigenlijk nog betere wapens? Want ik vind het een beetje saai om vanaf lvl 11, die ik nu ben, de hele tijd met hetzelfde zwaard te gaan lopen :confused: Dan gooi ik m wel in een showcase in mijn gloednieuwe Skingrad huis :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik was in gevecht met een Xivilai, eerst met m'n paard gedood en toen kreeg ik opeens het bericht dat ik gepakt was tijdens het stelen van de Thiefs Guild, en even daarna van de Mages Guild! :eek: Terwijl ik dat zeker niet gedaan had, plus daarbij was ik al een aardig tijdje bij geen enkel Guild dan de Fighters Guild geweest. Ik heb de Thiefs Guild betaald zodat ik weer terug ben, maar voor de Mages Guild moet ik bloemen verzamelen...

    Weet iemand waar ik de Dragon Tongue en ene Red 'nogwat' Flower kan vinden en/of kopen? Heb niet echt zin om uren rond te zoeken naar zoiets.
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Tsjah op een end (thieves guild quest) moet je ook iemand bestelen. probleem is, hij ziet je, en begint op je in te hakken (niet te spreken over alle beesten die hij summoned). Sneaken is bijna geen optie (open gebied). Maar als je 'm killd, heb je een mages guild nerd gedood. Enige optie is dus rennen, graaien wat je moet hebben, en sprinje trekken weg van hem. Nou is dat wel 1 van de weinige dingen waar ik goed in ben, maar toch :9
     
  12. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ik moet ook die bloemetjes plukken voor de magesguild, dan zal ik maar eerst die thieves guild quest uitspelen. Alhoewel me het maar niet wil lukken om die ring te pluimen van de Queen van Leyawind.

    Je kan soms die bloempjes kopen in de alchemywinkel in Skingrad (west)
    waar je ze zo zou kunnen plukken weet ik niet.
    Ik heb tevens nog een Nirnroot gevonden in een huis buiten chorrol denk ik. was een farm waar je als quest 2 boerenzonen moet helpen vechten tegen Goblins. eentje was gedood, sleutel gepikt en binnen stond nog een Nirnroot.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen ben ik nog niet ver in de Thiefs Guild ;)
     
  14. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    a venerable vintage

    ikk heb 2 flessen shadowbanish gevonden en ik moet er meer te weten over komen....hoe?:confused:
     
  15. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn spells die je tijdelijk onzichtbaar maken(kheb llusion lvl 100 met een spell 120 mins invisible:9) maar maak er een bij de arcane university of koop er een in de illusion mages guild of bij raminus polusO-)
     
  16. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    travel gewoon wat rond door de steden en bezoek de alchemists die verkopen ze wel_0/
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vond ik het ook zo vreemd:9 . Ik ben wel blij met Umbra, is geen slecht zwaard.
     
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he, jij met je 100 points fortify blade :p:p
     
  20. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ahwel dat vraag ik me ook al ff af. Heb de flessen maar in een kistje in mijn huis in Bruma gestopt.

    Weet wel van vorige keer (voor ik herstartte) dat ik ergens een huisje was tegengekomen met een dame die enorm veel van wijn hield. en voor haar moest je ook een quest doen ivm andere wijnen die je moest zoeken. Zij zou dat misschien weten, maar waar was dat huisje ook al weer?
     

Deel Deze Pagina