1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tadaaaa: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests/A_Venerable_Vintage

    En over die Nirnroot. Ik zou als ik jou was niet elk plekje neerzetten waar je nirnroot hebt gevonden het zijn er dik 150 denk ik _0/ Ik heb er nu 125 stuks ongeveer. Totaal niet moeilijk om ze te vinden. Even langs alle wateren lopen en je hebt er zo 100.

    Als nou iedereen voordat hij iets vraagt op deze site kijkt dan zijn er 80% minder vragen denk ik zo: http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests Alle quest staan erop.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej, weet er iemand hoe ik die Arkanan in z'n paradijs moet verslaan. Sorry dat ik z'n naam niet helemaal correct spel maar jullie weten wel wie ik bedoel. Ik snap niet hoe ik hem snel kan killen.
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu de queat van de magesguild aan het doen waar je die pillaar omhoog moet krijgen met verschillende toverspreuken nu heb k er al 2 van de 4 gedaan 1 met een fire spell en een met een frost spell maar met welke spells moet k die andere 2 doen en waar kan je die spells halen/kopen ?
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm die vraag is al vaker gesteld ... Je kunt gewoon de scrolls gebruiken uit de kist naast het ventje die de text voor jou wil vertellen..
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten ik heb een vraagje. Ik ben nu Vampier geworden maar vind het best k dat ik nu overdag niet lekker kan rondlopen. (of ik moet iemand bijten) Maar als ik nu die cure haal verlies ik dan echt al m'n powers??? Omdat ik nu toch best krachtig ben geworden door die beet. Dus dan wordt ik minder sterk of niet???
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat ook al vaker gevraagd. Ik weet dat hier ergens nog wat info over stond maar ik kan nu alleen de info uit de beginpost aan je geven:
    Vampirism

    Hoe kan ik een vampier worden?
    Vecht tegen andere vampieren en je hebt een kleine kans om zelf geïnfecteerd te worden door de common disease die vampirism veroorzaakt. Laat de ziekte zich 3 dagen in je lichaam verspreiden en je zal in de derde nacht ontwaken uit een nachtmerie als kersverse vampier: bleek, rode ogen, statboost. Je moet voortaan het bloed drinken van slapende mensen anders zal je langzamerhand in een monster veranderen.

    Hoe is de ziekte te genezen?
    Binnen de 24 uur moet je naar het altaar van de Nine gaan, het activeren en voila. Als je te laat bent, zal je de 'Cure vampire' quest moeten doen. Deze krijg je van 1 van de head mages in de Arcane University van de Imperial City.

    Voordelen
    Attribute boosts: +5 Strength, Willpower en Agility.
    Skill boosts: +5 Acrobatics, Athletics, Destruction, Illusion, Sneak, Mysticism, Hand to Hand.
    Weerstand tegen ziektes, paralysis en niet-geenchante wapens.
    Elke dag dat je geen bloed drinkt zal je bovenstaande boosts erbij krijgen.

    Nadelen
    Als je een paar dagen geen bloed drinkt zal je in een monster veranderen en zal je personality sterk dalen.
    Zwakte tegen vuur.
    Je zal health verliezen als je op klaarlichte dag rondloopt wanneer je 24 uur niets meer hebt gegeten. Het aantal health dat je verliest zal dag na dag verhogen zolang je geen bloed drinkt. Dit effect wordt verminderd als het buiten bewolkt is.

    Speciale krachten:
    Hunter Eye: Infravision en Detect Life gedurende 30 seconden.
    Persuasion of the Vampire: Equivalent aan de spell ‘Charm’ waarbij je de disposition van andere mensen tegenover jou verhoogt. Overigens zal je overtuigingskracht met 100% verhoogt worden.
    Reign of Terror: Equivalent aan de spell ‘Silence’ waarbij ze suf worden en geen spells kunnen casten.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja precies dat heb ik dus ook al gelezen. Maar wat ik me nou dus afvroeg wat je er aan overhoudt als je Vampier af bent.
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje

    Ik was gisteren tegen wat beesten aan het vechten en mijn paard vocht mee (doet hij altijd daar niet van :p) maar op een gegeven moment werd hij een paar unconsious gemept. Nouja dat boeit verder ook niet want hij is toch onsterfelijk, maar toen ik de beesten had verslagen en een uur wachtte om mijn health weer even bij te vullen was het beest weg! Na een tijdje de omgeving rond te zoeken had ik besloten om even te fast travelen naar een stad. Want dan wordt je paard meestal weer daar in een stal gezet. Maar het beest stond daar nog steeds niet, en ik kan het nergens meer vinden.... is er een manier om mijn paard terug te krijgen?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Toxito, mm raar, heb ik zelf nog niet meegemaakt. Welk paard is het trouwens? Ik heb nu ook een cool paard(van the dark brotherhood gekregen, echt vet)
    maar ik heb ook een vraagje:
    Ik ben al een paar dagen vampier. En bevalt me wel. Alleen, is het normaal dat mijn mannetje er zooo slecht uitziet? Ik bedoel, rimpels onder de ogen dat het niet normaal, ziet er echt oud uit,... Ik dacht, ik zuig een paar mensen leeg, dan wordt het wel beter, maar nope, zie er nog even mottig uit... Kan iemand me daar mee helpen...
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik dacht ook dat je er goed uit zou blijven zien. Maar je wordt gewoon een leijk ventje. Beetje jammer dat.
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ boss

    Het is het Dark Brotherhood paard (Shadowmere). Maar ik kan hem echt nergens meer vinden....
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dat is erg man! Heel erg! Want dat paard is idd de bomb! Zo snel,... en echt een paard met karakter:D . Soms gaat hij idd wel lopen. Maar ik heb hem nog niet kwijt gehad. één keer waren ze aan het vechten tegen mijn paard(maar ik wist toen niet dat het paard onsterfelijk was, weet ik van jou nu) en ik zag dat mijn paard zijn health bijna op was, damn, ik werd bijna zot:D . Direct die kerels neergeslagen, en mijn paard onmiddellijk genezen, hell yeah! Maar wel cool dat het onsterfelijk is:).
     
  13. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Fuur, frost, Damage magicka, en een scroll dat je magicka erbij geeft (on target). Ik geloof iets met Server. Liggen, zoals gezegt, in die kist
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt Mankar Camaron? :)

    Je moet gewoon meteen op hem aflopen en er op in slaan, het best met je sterkste en snelste wapen. Een Longsword of Claymore, je moet je alleen op hem focussen en niet op Raven of Ruma Camaron. Good luck. ;)
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ boss

    Ik heb mijn paard teruggevonden! hij was teruggekeerd naar fort faragut (ik ben kennelijk een slecht baasje ofzo:confused: ) maar nu heb ik hem weer terug yeeah!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    daar ga ik ook ff kijken dan
    ben hem ook kwijt
    niet dat ik het heel erg vind want heb behoorlijk wat geld maar et was wel een cool paard jaa
    die gewoon niet dood kan:)
     
  17. Kitsune

    Kitsune Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met de Vampire Quest.

    Ik heb de Vampire Quest in princiepe gehaalt. Het enige probleem is dat ik me reward niet kan krijgen. Hij zecht steeds meer tijd te hebben.

    Het klote aan al dit is dat ik voor de Main Quest ook met deze koning moet praten. Ik heb namelijk de Oblvion Gate gesloten, waardoor hij hulp kan bieden aan Bruma..

    EDIT: Gelukt met een oudere save :D
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D En hoe wist je dat hij daar was?
    Eventjes nog iets raars tegen gekomen. Ik ben dus vampier en ben voor de thieves guild bezig. Terwijl ik bezig ben komt er een vrouw naar mij, en zegt dat ik met een kerel moet gaan praten. Wat blijkt nu, dat die kerel(samen met 2 anderen) vampierenjagers zijn en ik moet hen helpen. Maar ik ben zelf een vampier, what the fuck?:lol:
     
  19. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu voor de main story de 3e artifact vinden. Ik kom dan steeds dread zombies tegen, maar ik krijg ze niet dood. Headless zijn geen probleem, maar die dread zombies zijn echt kut. Ik ben lvl. 15 (blade skill 95) en ik heb een elven longsword. Heeft iemand tips?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het probleem met Dread Zombies is, dat ze zichzelf constant Healen. Je moet dus snel en aan één stuk doorslaan, of ze hun Heath weer gegenereerd.
     

Deel Deze Pagina