1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En ik zou ook een beter zwaard zoeken...(elven longsword is iets van een 15 zeker?)
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ boss

    Ik dacht die zal wel terugkeren naar zijn roots, en verhip het is nog waar ook! Dat paard heeft echt zijn eigen willetje :p
     
  3. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou precies? Ik kwam bij de imp. city, heb me paard gestald en een paar dingen gekocht enz. Vervolgens ga ik met Fast travel naar een fort of cave....daar aangekomen staat dat paard voor m,n neus. Mijn eigen paard is me gewoon aan het Stalken. Maar goed, de vraag is dus of je paard altijd met je meereist?
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit in de quest van de magesguild waar je een vampiersnest moet uitroeien en van de vampierjagers af moet komen in ruil voor informatie, nu heb ik het zo gedaan:
    eerst heb ik gepraat met de jagers(verteld waar dat nest zich bevond en alles)
    daarna ben ik naar dat nest gegaan om die vampiers af te maken, zodra ik dat gedaan had stond er iets van: ''now get rid of the hunters) maar hoe doe ik dat want als ik tegen die leider van hun praat dan kan k nergens zegge dat het al opgelost is ofzo, en als k ze (s'nachts) kill staat er ineens weer zon guard te blerre over de wet

    dus hoe kom ik van die hunters af ?
     
  5. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die reist altijd met je mee
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm niet helemaal altijd waar. als jij je paard lang niet gebruikt dan zal hij op een gegeven moment weg zijn. niet definitief maar hij loopt terug naar de plek waar je hem vandaan hebt. De stal waar je hem hebt gekocht of bij shadowmere fort farragut en de unicorn loopt terug naar die cave of de stal waar je hem kan halen
     
  7. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook weer zo, maar dan moet je een stad verlaten zonder fast travel, of helemaal niet fast travelen. en als je meerdere paarden hebt, ik heb er 2, dan loopt degeen die je niet gebruikt ook terug naar zijn stal.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames, ik heb een probleem.

    De laad tijden bij Oblivion zijn niet al tesnel, dus zeiden sommige mensen hier dat 'A' moet indrukken als je je Xbox 360 opstart met Oblivion er in dat dat de laad tijden dan sneller gingen.

    Nou ik heb dat gedaan, maar nu komt het leuk.
    Nu zijn de laadtijden juist langer geworden en valt het geluid soms weg en de game stottert als een gek op sommige plaatsen.

    Is dit nog terug te draaien.
    Ik weet niet of de andere games ook slommer zijn geworden, maar het 360 Dashboard is wel een stuk sneller geworden.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat had ik ook! Alles haperde, geluid bleef vasthangen, laadtijden duurde mega lang. Wat ik deed was ff 3 dagen niet spelen, toen op gestart en de hele tijd A ingedrukt. Maar het werkte wel bij mij.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nu is alles weer goed?
    Geluid, beeld alles?

    Maar gewoon weer m'n Xbox 360 opstarten met Oblivion er in en weer A drukken?
    Dan is alles weer goed?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, als het goed is wel. Geluid,Beeld,Laadtijden. Allen doen het perfect nu.
    Gewoon Xbox opstarten,controller aan, A ingedrukt en wachten todat Bethesda Game Studios voorbij komt ( Dat laatste logo). Wel wachten totdat het een beetje af is dat laatste stukje van Bethesda Game Studios. Succes. :thumbs:
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ga het proberen.
    Als vast :thumbs:

    Edit::

    Dankje dankje!!!
    Nu doet alles weer normaal.
    _O_

    Ik voeg je ook effe toe op Live _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2006
  13. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit in de quest van de magesguild waar je een vampiersnest moet uitroeien en van de vampierjagers af moet komen in ruil voor informatie, nu heb ik het zo gedaan:
    eerst heb ik gepraat met de jagers(verteld waar dat nest zich bevond en alles)
    daarna ben ik naar dat nest gegaan om die vampiers af te maken, zodra ik dat gedaan had stond er iets van: ''now get rid of the hunters) maar hoe doe ik dat want als ik tegen die leider van hun praat dan kan k nergens zegge dat het al opgelost is ofzo, en als k ze (s'nachts) kill staat er ineens weer zon guard te blerre over de wet

    dus hoe kom ik van die hunters af ?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat probleem had ik ook. Ik heb gewacht tot alle Vampire Hunters in een Tavern waren, toen m'n sterkste wapen tevoorschijn getoverd en ze afgemaakt. Maar zo hoort het niet, ik weet niet hoe het moet.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    No Problemo. :cool:

    En Swordman:
    Ik had eerst een gast gekilt die over straat liep. Ik schoot hem neer met mijn sterke bow via een sneak kill. En je moet echt zorgen dat er NIEMAND daarbij loopt of iemand in de buurt etc. En voor de rest had ik gewacht todat ik op de map zag dat er iemand buiten het kasteel is ergens in de wildernis, Dus die kon ik ook zo doden. Je moet gewoon veel wachten enzo, en dan op je map kijken waar die rode pijltjes zich bevinden.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    D@ M@STER, nu zijn mijn laad tijden voor zo Crappy :mad:
    Ik wordt er niet goed van.

    Ging net zo goed.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, Daar snap ik niets van. Misschien even de CD goed schoonmaken? En wat al probeer je nog een keer dat trucje? :{
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar niet vanaf het opstarten van de 360 met Oblivion er in.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Snap je zin niet helemaal. Maar probeer het gewoon nog een keer. Hopen voor je dat het werkt..
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik probeer hem morgen wel weer even.
    Teminste als ik dan tijd heb.
     

Deel Deze Pagina