1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    het trucje van de A-knop? dan moet je hem helemaal afzetten hé en dan tot er microsoft onder het Xboxlogo komt inhouden. Tot aan 'bethesda' heeft geen zin, dan is die al terug aan het laden!
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Humm oke, probeer ik nog wel.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, die quest van cure voor campirisme is klote, wat moet je daar wel niet allemaal voor vinden...
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom zou je hem willen curen dan??? wil je geen vampie meer zijn???
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Blijkbaar niet. :)

    @ Boss, Weet je niet wat je moet vinden of waar je alles vind/koopt?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had vroeger veel garlic,maar dat had ik allemaal verkocht, nu moet je daar blijkbaar veel van hebben, hetzelfde geldt voor nightshade...(daar heb ik er ondertussen wel een paar van. Met de magesguild kan je dat wel vinden soms). Maarja, ben lang genoeg vampier geweest nu...
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is, moet je 6 garlic en 6 nightshade leaves hebben. Heb je al misschien die content gedownload dat je die Oblivion Toren krijgt? Zoja, die moet je ff full upgraden en dan heb je een soort eigen tuintje erin, waar de nodige ingredienten ingroeien.
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    6 gloves of garlinc
    5 nightshade
    en 2 bloodgrass geloof ik
    hindolon's ash
    en argonian blood

    Garlinc, bloodgrass en nightshade kan je allemaal in de imperial city kopen (main ingredient). Zoniet hebben alle mages guilds ze wel te koop en anders kan je aan garlinc komen door in de kelders van huizen in skingrad te gaan neuzen. Bloodgrass komt uit the planes of oblivion en nightshade is zo'n plantje dat je op van die vage plekken vind
     
  9. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had per ongeluk iemand van de mages guild vermoord, en om terug te komen moet ik 20 vampire dust en 20 daedra hearts geven. Waar kan je deze het makkelijkst krijgen?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vampire dust, kan je denk wel een paar van kopen. Verder grotten afgaan naar vampires om hun dusts te pakken. En Daedra Hearts kan je vinden in oblivion planes.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook Vampires gaan opjagen, je vindt ze vaak in grotten. Elke Vampire heeft Vampire Dust mee. Elke Daedra heeft een Daedra Heart bij. Denk aan Xivilai, Daedra Spider, alle Daedra Fighters en Mages.
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    die vind je dus in the planes of oblivion
    en met een mages guild quest moet je vampires opjagen en dan rijg je ook 10 vampire's dust
    het is de eerste grot die je tegen komt als je skingrad door de oostpoort uitgaat. Dan iets naar het zuiden van de weg afwijken en dan heet het bloodcrust cavern ofzo

    Owh ja en crowhaven van de arena quest. Daar zitten ook altijd vampiers en die komen elke keer automatisch weer terug.
    Je moet dan maar even met de gray prince uit de arena bloodworks praten
     
  13. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik denk dat het wel gaat lukkenm, bedankt!
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    merci voor die pic, enorm handig want ik wil eerst alle caves etc doen voordat ik aan de mainquest ga beginnen :p
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan ben je dus wel een tijdje bezig, had ik ook geprobeerd maar kon uiteindelijk de drang niet weerstaan om die uiterst sypmatieke (en dode) keizer te helpen. :+
     
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb er inmiddels ook al 166 uur opzitten maar heb net martin pas naar die chapel bij bruma begeleid. Nog zoveel te doen...:cool:
     
  18. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    eey die glitch dat je alles kan kopieeren is echt grappig
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nadat je de patch hebt gedownload, kan dat niet meer. Cheaten verneukt het spel vind ik zo.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een Unciron gevonden, maar als ik hem berijd en vervolgens weer afstap gaat hij automatisch terug naar de Grove waar ik hem gevonden heb. Hoe zorg ik ervoor dat de Unicorn míjn paard word? Dus dat hij niet wegloopt nadat ik van hem afstap.
     

Deel Deze Pagina