1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb unicorn vermoord voor een shrine :thumbs: :thumbs: dus ik weet het niet. maar ik denk dat het onmogelijk is om daarvan je paard te maken, probeer het is met fast travel naar een stad kijken of hij dan in een stal terechtkomt.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Nee! Unicorn doden! Waarom?

    Ik vind hem juist het vetste paard in heel het spel, maar ik heb hem ook vermoord! Ik ging Shadowmere halen in Fort Farragat (of zoiets dergelijks) en toen ik mijn zwaard trok, gewoon om even te kijken ging ze vechten. En ja, Shadowmere kan niet dood, dus de winnaar was al bekend.

    Welke Shrine en waar?
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Hircine's shrine.
    die ligt ten zuid oosten van de imperial city
    Btw er is nog een unicorn ergens ten noord oosten van chorrol maar die weet ik niet exact te vinden.
    Er gaan geruchten dat je de unicorn beter naar je luistert als je luck omhoog gaat.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat was je reward?
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook gedaan. Je reward is een 'Jagers Pakje' dat super lelijk is en waar ik de hoge prijs niet goed van in ziet. Daarom heb ik hem ook maar verkocht. De Shrine staat ten noorden van de locatie van waar de Unicorn zich bevind.

    Alleen wel zonde dat ik hem moest killen. Ik ben er gewoon op naar de shrine toegereden:)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten ik ben n u een vampie en ben het eigenlijk een beetje zat. dus die cure gaan doen maar nou moet ik dus 5 grand soul gems vinden. Waar kan ik zoiets halen dan??? En duurt deze missie erg lang?? Hoorde zoiets namelijk. Thanks.
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo slim moet ik zeggen.
    als je nou de rest van de dingen die je bij shrines krijgt wel mooi vindt moet je er later daar een van afstaan. Je moet in de main quest namelijk op een gegeven moment een daedric artifact inleveren dat zijn de rewards van de shrine’s.
    het zou toch zonde zijn als je, je skeleton key moet afgeven nietwaar?
    dan kan je dus beter dat lelijke vestje afgeven at overigens zijn waarde aan zen enchantments te danken heeft. Overigens is het een uniek vestje wat maar één keer in het spel voorkomt
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De missie duurt redelijk lang, wel handig als je weet waar je alles kan vinden though. Die 5 empty grand soul gems kan je in principe kopen bij elke mage guild.
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    en anders kan je ze jatten
    ik weet er uit men hoofd een paar
    arcane university council chambers ( mogen ook niet mages in). daar liggen er 2 bruikbare in een display case met een very hard lock.

    chorrel mages guild Naast de trap maar ik meende dat ze niet allemaal grand en leeg waren dus ze zijn niet allemaal bruibaar
    meer weet ik zo niet 123
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke dank jullie wel!! Dan jat ik er 2 en koop ik die andere wel. Weet iemand trouwens of je dan wel erg veel skills verliest als je die cure neemt??? Ik wil namelijk niet veel slapper worden.
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je verliest alleen de skills die je erbij kreeg omdat je vampire werd.
    das dacht ik 10 op ongeveer de helft van alle skills ( bij een volbloed vampier)
    je gaat gewoon verder met de skills die je had voordat je vampire werd ( + degene die je echt verdiend hebt door trainen)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij heeft de Main Quest al uit, en een andere Daedric Artifact afgegeven. ;)
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ah kijk dan hebik niks gezegd. ik ben gewoon een zwaar tegenstander van het wegdoen van items die je maar eens in de game tegenkomt. Ik verzamel die juist namelijk O-)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, maar een huis met 4 verdiepingin in Skingrad is ook wel leuk he. ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *Woont in een krotje in de zwervers buurt van Imperials Waterfront District*

    :cool:
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in benirus manor in anvil
    vet mooi huis voor 5000 gold
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep, maar dan moet je er wel één keer in slapen zodat je een Quest krijgt. Als je die volbrengt wordt het huis netjes gerenoveerd en is 't damn mooi! :9

    Maar kan niet tippen aan een vol huis in Skingrad! :cool:
     
  18. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat komt omdat dat huis in anvil zo gemold is

    Q:wat moet je doen als.....
    je bij de thieves guild een glitch hebt, ik leg uit:
    ik heb 47 achievements nu gehaald en wil die laaste 3 nu ook nog halen, hier is het probleem bij mij is die thieves guild geglitcht ,
    want ik ben nu zo aan het werken voor die grey fox en bij de tweede missie van hem moet ik in zo'n huisje gaan om de missie te krijgen en ik ga daar naar binnen GEEN grey fox te bekennen ( het huisje is net zo groot als die zeg maar van jezelf in de imperial city= KLEIN DUS)
    weet iemand wat je moet doen om de fox weer zichtbaar te maken?,
    terug gaan naar save? geen optie ik heb ondertussen de hele mage guild uitgespeeld met deze acount en heb geen zin om dat helemaal opnieuw te gaan doen.
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon nog altijd thuis, ben nog niet echt toe aan op mezelf wonen

    :+
    nog een vraagje over de mainquest:
    als je die 4 items heb verzameld voor martin, dan krijg je de quest dat je naar het paradise van mancor camoran (?) moet. Daar ben ik nu. Heb ik dan bijna de mainquest uitgespeeld?
    Ik wil namelijk alles een beetje tegelijk uitspelen.
     
  20. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    ja dan heb je em bijna uitgespeeld
     

Deel Deze Pagina