1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    terug naar de autosave die je maakte toen je het huis binnenging maarre is het niet gewoon donker??
    naja je kan ook een dispel bezwering op hem uitvoeren als hij toevallig betovert is
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal ik mijn bounty weg?
     
  3. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hem betalen
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hem?

    En hoe kom ik in de thieves guild?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet de Bounty betalen aan een Guard, en als je dat niet kan moet je de gevangenis in gaan.
    Je kan bij de Thieves Guild door een aanplakbiljet van de Hinronmyous Lex te lezen over The Gray Fox. Dat is dus de leider van de Thieves Guild, als je dan praat met een zwerver krijg je er info over, dacht ik. Is al een tijdje geleden voor mij namelijk.
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest je dan niet aan iemand in de Dark Brotherhood guild/Thieves guild geld betalen zodat je bounty word weggehaald?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat kan. Als je in de Thieves Guild ziet kan je aan elke member vragen of hij je schulden kan verwerken door hem de helft van je schulden te betalen.
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit weer eens vast op een gay stuk ,
    echt een heel trieste quest van de fighters guild nog in het begin,
    ik moet ectoplasma hebben maar kan geen geesten oid vinden in die grotten
    iemand een goede plek ? pm plz
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de Ayleid Ruins afgaan. Dat zijn de witte ruines verspreid over Oblivion.
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ben er een paar afgegaan maar geen geesten... weet je er een .. ?
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt in je quest book wel een verwijzing naar een goede grot . Overigens heb ik dat spul gewoon gekocht bij de mages guilds
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast bij de Thief Guild, May the best thief win.

    Ik had die eerste test verloren van die vrouw, Meredith of iets dergelijks, nu heb ik een laatste kans, dus nu moet ik bij Roohsan dat is zo'n vrouwtje op de Market moet ik inbreken en haar Sword stelen. Maar als ik inbreek komt er een Guard op me af, ook al heeft ie me niet gezien. Dus heb ik eerst maar mn bounty betaald, en toen stond mn marker nog steeds op dat huisje van die vrouw, maar nu ligt dat zwaard er niet meer. Enige idee hoe ik hier verder kom?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhhm. Wat je beter kan doen is de Thiefs Guild even opnieuw doen, zeker nu je weet waar dat dagboek licht. Dus nu ren je direct naar dat huis, breek je het open, jat je het boek en brengt het meteen terug!
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe kan je dat helemaal opnieuw doen?

    En dan niet het oude loaden, want in de tussentijd heb ik daarvoor te veel gedaan.
     
  15. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    nee, er komt geen marker op de map van mn journal, in welke stad had je dat gekocht ?
     
  16. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    naja het is een probleem want ik kan niet terug naar die autosave want ik dacht ook het zal wel een glitch zijn dus ik ga ff wat anders doen dus hup ik die mage guild uitgespeeld kom terug nog steeds geen grey fox< en in die kamer is het(althand op mijn tv) niet echt donker en ik zie gewoon de hele kamer, ik ga wel proberen op die dispel op hem af te vuren>
    ohja wat ik ook al heb geprobeerd is dat je dat gastje dat buiten dat huis staat vermoorden en dan moet (wat ik eerst dacht dat het heel moeilijk was) de bloodprice betalen(wat gewoon een domme boete is :mad: ) en toen kwam ik daar weer terug en nog steeds niks, maar als die dispel niet lukt ga ik maar gewoon opnieuw beginnen en dan alleen maar die thieves guild halen en dan gelijk die save delete
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    een oudere save inladen en opnieuw beginnen van daar af... helaas niets aan te doen dan.


    Those of us concerned that our item duping days are a thing of the past, thanks to Bethesda's Oblivion patch, need not worry. Even with the patch installed, you'll still be churning out grand soul gems faster than a gang of mage apprentices -- and you won't need no stinkin' code to do it. Here's the step-by-step from About.com (purists, avert your gazes):

    1. Equip any number of arrows (a number divisible by ten is advised)
    2. With no weapon equipped, look at the floor and punch it by pressing Right Trigger
    3. Quickly, before the punch has been completed, press B to access the inventory screen
    4. Select the arrows that are equipped and press A to attempt to unequip them (you will receive a message saying you cannot do this because you are attacking)
    5. Select the item you wish to duplicate and press X to drop and duplicate the item
    6. Pick up your loot
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik lockpicks vinden/kopen?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ze bij elk lid van de Thiefs Guild kopen, en vinden doe je ze niet zo heel vaak. Maar het best kan je gewoon de Skeleton Key gaan halen, een onbreekbare Lockpick die je krijgt als je een Shrine voltooit. Deze Shrine kan je vinden door vanaf Leyawinn de oostelijke weg naar 't noorden te volgen. Dan kom je 'm vanzelf tegen.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar dan moet je level 10 zijn toch???
     

Deel Deze Pagina