1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had ergens gelezen dat je hem op het eind van de main questline moet weggeven, is dat niet waar dan?
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt in t spel 15 artifact. De skeleton key is daar een van. Op het laatste moet je 1 van die 15 aan Martin geven. Moet je gewoon die Wabbajack geven, gaar ding!
     
  3. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    15!!!
    Ik dacht dat er maar 4 waren:p
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nope per shrine 1
     
  5. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    quest: Azura

    Ik moet een offering of glow dust doen, van een will-o-the wisp en als ik die dan heb wat moet ik an precies doen, hoe kan ik offeren?
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je 's ochtends of 's avonds naar dat beeld lopen, de rest wijst zich vanzelf.
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je die glowdust heb (kun je ook bij sommige winkels kopen), loop je naar die shrine en druk je op A. peace of cake!
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Van sommige dingen snap ik nog geen hond. Alchemie en al die magie doe ik niks mee. Wat zijn bv. die wells, die soms midden in het bos staan. Geven die kracht ofzo? Gister activeerde ik er eentje en toen liep ik in mn onderbroek en kreeg ik in ene een dolk. :confused:

    En wat zijn die shrines en waar kan je die vinden?
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    hahaha ja dat had ik laatst ook. Was op weg naar een missie zie zo'n put en in 1 x loop ik met een mini dolk in zo'n tarzan broekje.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zijn als ik het goed heb Daedra Stones, plaatsen waar je als je op het goeie moment er op klikt ( Dag,nacht,avond etc) een power krijgt. Je kan dus een speciaal Daedra wapen krijgen voor even of een stuk van het harnas, maar ook speciale magische krachten die voor eeuwig in je bezit kunnen zijn.
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt blauwe en rode stenen geloof ik. Alleen die rode stenen lukken nooit, zijn dat evil powers dan ofzo? Moet dan je infamy hoger zijn dan je fame?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, die worden denk ik alleen geactiveert in de nacht, als je er op drukt. ;)
     
  13. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere keer als ik slaap word ik gebeten door een vampier, hoe kom ik hier van af? ik lees steeds dingen over potion of disease maar als ik die gebruik gebeurt er niks.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje vast in die opdracht van de koningin in chorrol, je moet een onderzoek in het kasteel doen, na iedereen ondervraagt te hebben moet je bewijs zoeken. Ik ben dat hele kasteel doorgelopen en doorgezocht maar alleen wat ik kon vinden wat verdacht was die verfspulletjes bij 1 van de verdachten.. maar ik moet nog meer bewijs zoeken/vinden. waar vindt je dat ?

    hoe kan ik verder?
     
  16. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis kun je nog bloedsporen vinden op het tapijt in de eetzaal en in een van de torens (moet je door een luik omlaag dacht ik) vind je een schilderij. Succes!
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    quest : Where spirits have lease

    Ik heb de geheime gang gevonden, mar nu moet ik een bot(hand) zoeken alleen waar ligt die? Ik vind heel veel botten maar niet de juiste
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zat in de pot waar je dat dagboek vond. Die viel toen kapot en daar licht hij nu nog. Met dat groene lichtje eromheen. Ik zocht me eerst ook kapot :)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar zat ik ook vast, je weet nog wel die groene pot waarin je het dagboek vond van die skelet? Daarnaast ligt zijn hand. :thumbs:
     
  20. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: laat maar
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006

Deel Deze Pagina