Ik heb een leuke Amulet gevonden, met die Amulet kan ik op water lopen . Hebben jullie die ook al gehad?
Ja, de drops zijn gewoon willekeurig, voor je het weet vind je één die al je attributes met 10 pts boost.
Ik had trouwens boots of waterwalking gevonden. Erg cool. Nu heb ik al een tijdje die update van de Frostcrag Spire toren. Maar echt cool is dat dat je daar je armor kan enchanten enzo.
Gasten ff een vraagje voor degene die ook de nieuwe content hebben gedownd. Met dat nieuwe zwaard. Die Assasin die in de gevangenis zit. Wat doet hij in de cave???? Ik heb hem uitgespeeld maar kwam er niet uit waarom hij daar zat. Heb hem vrij gelaten en hij is vermoord door iemand. Z'n spullen geript natuurlijk. Zat echt goeie shit tussen!!! Maar wat doet hij daar??? Als ik met hem praat kan ik ook niks kiezen.
Ik weet niet, de update doet het nog niet bij mij. Maar ik ging net boven de imperial city een grot in en daar ging een orc met full orcish armor vechten tegen bandits. Echt cool, als naam had hij Adventurer en hij was vet aardig. Heb hem natuurlijk gered en niet gekilt. *) PS: (Ik heb full glass armor en enchant het zelf\o/ )
Ik heb de Steel armor (op de handschoenen na want die zijn lelijk) is dat een beetje een goed harnas? En mijn wapen is een Silver War Axe .
Weet iemand hoe ik snel levels om hoog ga? BTW, kan iemand mij even helpen gaat over de mainquest. Na dat ik die Martin in veilighied heb gebracht bij de blades fort, en de Amultet of Kings is gestolen door die gasten in die rode pakkies, waar moet ik dan heen? Wat daar na kreeg ik geen opdrachten meer? B.v.d.
Voor level 4 heb je een zeer goed wapen, ik zou het altijd bij je houden, al is het maar voor reserve omdat Silver ook demonen kan beschadigen. Steel is op jouw level net niet meer bijzonder. Maar ik denk niet dat je snel andere pansters tegen zult komen.
Dat heb ik al gedaan, helpt geen bout. Ik heb ook nog die Ninja Zwaar van de Blades Maar die Axe was ik ook nog niet van plan om weg tedoen. Tja, steel ik wil weer eens wat anders.