Sushiiiiiiiiiiiiiiii Now lets go ontopic all. Die Akaviri Katana is wel gelikt ja , zeker voor jou level. En steel is wel geschikt voor level 4 hoor Willem. Teminste beter dan Iron.
68 daar in de buurt Maar weet jij dit misschien? Na dat ik die Martin in veilighied heb gebracht bij de blades fort, en de Amultet of Kings is gestolen door die gasten in die rode pakkies, waar moet ik dan heen? Wat daar na kreeg ik geen opdrachten meer?
Waarschijnlijk moet je met Jauffre of Martin praten. Kijk anders in je journal bij Active Quests. :b:
Volgens mij niet, zal straks even kijken. Edit:: Hoe veel Oblivion Gates zijn er in het spel, ik dacht vier maar er staan echt veel in de level.
60 gates in totaal Ik heb er nu bijna 40 gesloten... Ik ren er door heen met 125% Chameleon das best wel triest maar ik wil ze wel allemaal sluiten eigenlijk In mijn Inventory heb ik nu ook zeker 30 sigil stones haha wat moet ik er allemaal mee..
Ze zijn geen Gold waard, dus dan ga je maar kleding Enchanten. Kan je je eigen suit maken! Doe ik ook! Dus allemaal verschillende kledingsstukken combineren onder één naam, en helemaal enchanten. Zo heb ik de 'Travellers Suit', leuk hoor!