1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    In grotten vind je vaak een of ander licht, die je kan pakken. Wat zijn dit voor stenen? Weet niet meer hoe ze heten, maar je kan ergens voor gebruiken...
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Varla en Wylkynd stones ofzoiets. Met de Varla stones kun je net als een volle soul gem je wapens voor een deel opladen. Met de Wylkynd stone (die aardig zeldzaam zijn) kun je in één keer al je magische spullen weer opladen. Of haal ik nu Varla en Wylkynd door elkaar (?)

    Haha Willem ik weet wel wat ik er mee kan hoor. Ik kan wel wat armor upgraden maar ik gebruik het dan toch nooit op dit moment gebruik ik alleen mijn 125% Chameleon om door die saaie gates te komen :) Ik heb soms wel een Sigil Stone 3 keer dubbel... tja vrij nutteloos.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten waar vind je van die stenen om van normale wapens magic wapens te maken??? Ik had er 1 een keer en nu heb ik dus van m'n Silver longsword een Silver Shock gemaakt. Maar ik wil wel meer shit "pimpen". Iemand suggesties??
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een soul gems nodig om je wapens te enchanten. Die vind je in elke mages guild in de 7 steden wel een maar je kan ook op zoek naar soul gems in ruines. Met een sigil stone kan je op je wapen enchanten maar heb je maar een bepaald effect. Alleen bij sigil stones hoef je niet naar een altaar of enchanting te gaan. Daar kan je gewoon op klikken en dan je gewenste item enchanten.
    Soul gems kan je ook gebruiken op je wapens mee op te laden. Dus je moet wel zeker weten of je ze wilt gebruiken om een wapen mee te enchanten.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij 100% chameleon ben je onzichtbaar voor anderen. Waarom heb je dan 125%. heeft dat nog extra nut
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Met Soul Gems kun je toch alleen wapens die al magic zijn opladen??? En ik heb dus een sigelstone nodig om van een basic wapen een magic wapen te maken?? En waar vind ik zo'n sigel stone?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In een oblivion plane...je sluit een oblivion gate door de sigil stone in de hoogste toren te verwijderen.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ooohw oke dus daar heb ik die 1ste steen vandaan!! Hahaha dacht al hoe kom ik nou aan dat ding. Dus ik moet zo'n gate sluiten en dan krijg ik zo'n steen? Mooi ga ik dat vannacht maar ff doen. Ff m'n nieuwe dwarven sword pimpen.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen waar ik 5 Grand Soul Gems zou kunnen vinden?
     
  10. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon 1 vinden en de rest clonen:p
    waar je der 1 kan vinden? > ga naar de mageguild daar zullen ze er vast wel een hebben en die cloon je dan gewoon weer
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Casy casy toch. Nog steeds een klein cheatertje he!!!

    haha maar idd gewoon clonen die hap. En anders moet je ze gewoon koipen of jatten uit de arcane chapel ofzo.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar hoe clone ik ze dan?
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klonen was een bug in de game, maar dat is tijdje terug gepatched geweest.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al gedaan en daar staat ook niks, beetje vaag.
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Elke character in het spel hebben bij mij een paarse gloed over hun heen, wat is dit?

    En het muziekje dat als je aangevallen wordt blijft maar afspelen, ook al loop ik gewoon door het bos en er nergens een vijand te bekennen is. Hoe stopt dit? Want ik kan nu ook niet slapen etc.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Om antwoord te geven op jou vragen:

    1. Waarschijnlijk heb je een spel aangedaan of draag je iets waarmee je detect life doet. Misschien een ring,helm etc.

    2. Er zit dus iemand achter je aan, het beste is om een grot in te gaan, heel hard weg te rennen naar een stad en daar naar binnen gaan of het beest vinden en te doden.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Stryker ik denk dat je een Detect Life enchantment op je armor hebt. Dan kan je door muren en op normale levende wezens een paarse gloed zien ja. Dat is soms erg handig bij missies van de Thief-Guild etcetra.

    Hoelang heb je dat dreigende muziekje al? Ik had eerst het zelfde probleem het is denk ik gewoon een bug. Ik loade een save van toen ik er nog niet mee te maken had. Ik hoop voor je dat je iets daarvoor en niet te lang geleden hebt gesaved.

    @ Drazlingdragon, Nee hij heeft het denk ik altijd. Dat had ik ook zelfs in steden en in je eigen huis. Gewoon een bug dus dus gewoon een eerdere save loaden.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik antwoorde al eerder. :cool:

    :+

    Ik heb trouwens nu al mijn glass armor gepimpt, naja niet alles maar ik kan nu in totaal 575 stuff bij me dragen zonder dat ik een ras ben die extra veel kan dragen. Maar nu ben ik dus een hoog level en heb ik bijna alles al, dus ik vind dit best waardeloos. Zonde van oblivion, dat is echt een groot dieptepunt. Toen je laag level was was het veel leuker.. =(
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    JA daar heb je gelijk in. Naarmate je te sterk word ( LvL 23 ) begind het saai te worden. Het is al helemaal saai op LvL 45 ik heb nu bijna elk persoon uitgemoord ( in de grot city's )
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind level 4 ook saai, ik versla ook zo iedereen.
    2 slagen en ze zijn dood.
     

Deel Deze Pagina