1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraag...

    Wat moet je nou in dat huis wat je kan kopen in Anvil doen. Ik ben nu op het eind bij dat skelet en altaar maar ik weet niet wat ik moet doen.
     
  2. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    aid for bruma quest help

    ech iri!ik zit in z'on oblivion gate(van anvil)
    en ltr uit al mn voringe geclosede gates weet ik tot ik naar de hoofdtoren moet
    en die staat hoog op een berg,dus ik op z'on berg klimmen en hopen dat ik er niet afval en daar ben ik dan voor de gate van een grot dus ik kill alles daar simpel(conjuration lvl 100 en dan storm atronach oproepen ) en dan uiteindelijk kom je aan het einde(het heet daar molten halls)geen deur verder ofzo je ziet alleen een gat in ht plafond en dan ga je een andere weg daar kom je ook niet verder maar weer dat gat in het plafond
    waar moet ik heen?! echt hatelijk maja
    please andwoord

    de eerste tip zij dat ik op mn plattegrong moest kijke maar daar zie je de gang gewoon doorlopen terwijl er een muur staat
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ten oosten van de imperial city kan je één of andere ring halen waardoor je onder water kan ademen, dan moet je met iemand spreken in die boerderij... maar ik zit er nu al 3 dagen en der is nog niemand gekomen.... :confused: geen boer of wat dan ook...
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen waar ik garlic kan kopen (voor die cure vampire quest)
    Ik ben denk ik haast overal geweest opzoek naar garlic
     
  5. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    gerlic kan je als her goed is in huizen in skingrad vinden
     
  6. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets had ik gelezen
     
  7. fireflame127

    fireflame127 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nu owk nog andwoorden op mijn bericht please
     
  8. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx fireflame, gevonden :)
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    lekkere tripple post :+
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ho.. ik heb iets gemist! Ik wist niet dat je het zelf kon regelen hoeveel x je level up gaat bij dat soort dingen. Bij mij is het meestal 2 heel af en toe 3 en één keer is het 4x geweest. Wil je alsjeblieft even uitleggen hoe je dat dan precies regelt om in een keer 5 omhoog te gaan?

    En hoe krijg je je conjuration skill nou snel omhoog zonder te trainen? Magische wapens gebruiken ofzo? Dat schiet bij mij totaal niet op. Ik ben btw level 10 in conjuration niet level 5.

    Even over iets anders. Hoe versla je de rare lichtgevende wezens? Het zijn niet echt geesten maar het is gewoon een soort bol met allemaal kleine lichtjes erin. Ik krijg er 3 tegen me tijdens een fightersguild quest. Moet ik zilvere wapens gebruiken? Of zijn er meer dingen waar ze niet tegen kunnen?

    Ik snap ook heel de soultraps ofzoiets niet. Ik heb er een aantal maar wat kan ik ermee? Een ziel erin oplsaan?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    je kan die souls gebruiken om je wapens op te laden
     
  12. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die update vinden van dat armor voor me paard?
    staat niet in de contents downloads in het spel
    of is dit nog niet uit in nl?
     
  13. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    of op marketplace?
     
  14. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is nog niet uit! ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kent iemand de ''Sideways Cave''? Daar heb je heel veel gangen, een meer en je vind daar Tablets, Waarschijnlijk van die Princes of misschien die Prince of Destruction. Ik weet het niet maar ik vind daar niks behalve die tablets waar data op staat..
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik al eerder iets over gepost. De tablets zijn van Meridia.

    Meridia,
    Meridia, whose sphere is also obscured to mortals; who is associated with the energies of living things.

    Meridia's holdings in Oblivion are collectively known as "The Colored Rooms". Another Prince whose origins may not entirely be outside of the aetherial, Meridia has at several times been linked to Magnus the Sun. The most famous account of this association is the Tract of Merid-nunda, which overtly casts Meridia in the role of a wayward solar daughter, cast from the heavens for consorting with illicit spectra.

    The summoning date of Meridia is 13th of Morning Star.

    Meridia is associated with artifact: Ring of Khajiit.

    Vergelijk die data uit de Sideway's Cave met 13th of Morning Star. Als je op die dag naar die tablets gaat, zal er misschien iets gebeuren, wie weet.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm, maar waarom die daar liggen.. En je vind er ook niet zeldzame dingen ofzo. :{

    Ah je hebt ge-edit, Dan zullen we eens kijken wat daar te vinden valt op die dag. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze wil ons waarschuwen voor natuurrampen, tenminste zo interpreteer ik het na het lezen van de eerste tablet. Mehrunes Dagon, Prince of Destruction, is degene die met natuurrampen zijn doel bereikt, en niet Meridia. Het is nogal vaag.
    Overigens zijn al die miners daar verdwenen, alleen ligt er een hoop skeletten in de natural cave (1ste gebied).
     
  19. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel loot kan je in je huisje bewaren? En hoe lang?
    Durf toch te zweren dat mijn oorlogsbuit een aantal saves later niet meer te vinden waren in Anvil...
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Loot blijft alleen maar liggen in je eigen huizen. In huizen dat niet van jou zijn, verdwijnt het loot na 2-3 dagen, zowel datgene dat blootligt als datgene dat in kisten/crates zit.
     

Deel Deze Pagina