Daar kom je als het goed is voor het Thieves Guild zodra je missies krijgt van The Gray Fox, is Temple of the Ancestor Moth of iets in die richting. Ligt Noordoostelijk, vrij ver bovenaan de map
Eey Willem, dat filmpje dat je gaf. Daar heeft hij cool armor aan, wel met een spreuk vermoed ik maar weet jij of die spreuk/scroll ook in de game zit? (Edit, Ik heb het over die Mythic Dawn armor)
Ik ben volgens mij gebeten door iets en hierdoor is een deel van wat ik kan dragen weg, hoe krijg ik dit terug?
moet je naar van die chapels/kerken gaan in de steden. Daar staat dan centraal in de kerk een altaar. Dat moet je activeren. Als je dat hebt gedaan, dan komt er 'All your afflictions have been banished te staan'. Dan zijn al je attributes zoals strenght (bepaald je draagvermogen) weer normaal
Ik heb een heel leuk wapen gevonden namelijk de Rockshatter. Als je je vijand 3 keer er mee slaat vliegt die de lucht in . En nog een harnas, Cuirass of the Diplomat
Ja, ben benieuwd. Maaruh... Ik moet nu dus 5 Grand Soul Gems vinden. Maar is een Greater Soul Gem hetzelfde of niet?
Shit, ja, dat dacht ik al. Maar weet er iemand waar je één Grand Soul Gem kan vinden? Dan kan ik hem klonen. Ik ben al bij de Mages Guild gaan kijken, al een aantal grotten afgezocht, maar alleen 'Comon of Greater' Soul Gems gevonden...
Bij Goldcoast (weet de stads naam niet meer) vlak bij een Oblivion gate in een grot. M'n broer is er ook al in geweest en hij vond heel iets anders, namelijk hele mooie en dure harnasen.
Ik heb zo'n goeie grot gevonden! Hij heet Rockmilk Cave, en hij is te vinden vanaf de westelijke ingang van Leyawiin naar boven lopen en dan kom je hem vanzelf tegen. Ik ben level 20 en vond daar allemaal deadric,glass,elven,veel enchanted dingen, iets van 2000 gold. Je vind daar geen monsters( gelukkig ik haat die dingen) maar echt menselijke dingen. Zoals leden van de Black Bow organisatie en Marauders.