Ik heb ook nog een goeie. Hij licht ten Noorden van Imperial City. Ik zal hem nog wel eens opzoeken. Maar die zit alleen maar vol met Beren en Leeuwen. En in een van die kasten zit een heleboel armor enzo. Niet bijzonder spul, maar wel veel.
Nee, volgens mij ben je vanaf het oosten van Leyawiin vertrokken. Je moet vanaf het Westen, dan gewoon recht door gaan dus naar het noorden.
Ik liep de hele tijd maar naar het westen Ik heb z'n hele mooie Oblivion kaart met alle plaatsen er op, maar ik kan hem nergens uploaden.
Als ik die url open en ik krijg zo'n gamemap van Oblivion. Waarom wordt hij dan zo erg verkleind dat ik de plaatsen etc niet goed kan lezen? Alvast bedankt.
Ik heb een harnas gevonden en als ik hem draag wordt ik ontzichtbaar, maar iedereen kan me nog steeds zien
Dan zit er waarschijnlijk een Chameleon enchantment op. Als hij 100 % Chameleon is dan ziet niemand je nee. Maar bij jou is dat niet het geval.
daarvoor moet je chameleon 100% zijn. Heb zelf zo'n verzameling bij elkaar verzameld en dat is echt geweldig!
Ik denk dat het voor iedereen verschilt welk item je waar krijgt (in grotten dan, bij quests is het hetzelfde).
Yup hier nog eentje ik heb men eigen armor enchanted met trancendent sigil stones ( 30% chameleon per stone) boots, greaves en cuirass en de gauntlets 10% enchaten op het altar of enchantment van de arcana university =100% grote voordelen zijn natuurlijk dat je iedereen ( ook guards of martin) kan aanvallen/afslachtten zonder bounty. Je speelt vrijwel alle quests er zonder moeite mee uit omdat je zo langs tegenstanders wandelt en als je ze aanvalt weten ze niet waar het vandaan komt en gaan ze een beetje dom rond staan kijken.Daarnaast gaat bijvoorbeeld je destruction ernstig omhoog als je ongestraft vijanden met een flare spell ( 6/7 damage) afmaakt. Dat duurt erg lang maar je skill gaat even hard omhoog als een spell met 100 damage. ( dus als je de tijd neemt is het erg goed voor je skills het haalt wel behoorlijk de lol uit de game vind ik dus hebik em ook maar in men huis weggedonderd
Ja, die staat hier nog wel, maar werkt niet meer. Dus ik weet niet waar hij vandaan komt, maar ik hoop dat iemand een nieuwe kan fixen. Want die was zeker wel handig. Sla het plaatje op. En open hem daarna weer op je computer. Dan krijg je de mogelijkheid om in en uit te zoomen.
Ik heb een probleempje met een opdracht voor de thieves guild. De quest heet: The Arrow of Extrication Ik moet de gray fox ontmoeten in Chorrol. Als ik daar aankom staat ervoor het huisje waar de gray fox zou moeten zitten een mannetje met een fakkel die zegt: the gray fox is waiting for you inside. Als ik naar binnen ga, dan zit de gray fox daar alleen niet.