1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een groot aantal pencils één voor één voor je neus droppen en een trap vormen...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, want die blijven net als Spoons gewoon in de lucht hangen, vaaaaaag!

    Wat ik nou niet snap, waar is die Portal? Want met die Portal sta je opeens op de Imperial Palace? Ik ben die Portal nooit tegengekomen op Green Emperrors Way!
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *oeps
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben de exacte locatie gaan zoeken en hebem gevonden maar er ligt helemaal niks . Men enige aanwijzing is dat ,dat ding Arch Mage portal heet maar ik ben ook Arch mage dus snap er wenig meer van.
    Maar als ik t filmpje zo bekijk moet je er wel kunnen komen anders maak je er ook niet zo'n balkon en een portal
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel een mod zijn voor de PC. Voor de PC heb je zoveel van die dingen. Ze hebben ook zo'n sleutelkistje gemaakt om al die sleutels in te gooien. Scheelt wel weer 2 minuten scrollen!
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat zal wel . De PC versie stikt dan van die patches want wie ze allemaal bekijkt ( de filmpjes) ziet zwarte unicorns, mythic dawn pakjes ( die je zelf kan dragen) etc etc etc
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn gewoon community mods...zij hebben een elder scrolls construction set bij de game gekregen.;)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jesus man, wat is die Great Oblivion Gate sluiten moeilijk.
    13 minuten de tijd WTF 8)
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lopen, lopen, lopen. In nog geen 5 min. was hij gesloten.:)
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je erg zelf gaan uit lopen?
    En heb alleen maar het leger van Bruma voor de 4 Oblivion gates staan

    Is dat erg :) ?!
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet, elke stad die je hebt geholpen zend 2 guards, dat is belachelijk weinig en onnodig. Zorg ervoor dat je altijd in de buurt van Martin blijft, maar kijk uit dat je hem niet per ongeluk raakt. Wanneer de great gate geopend is spring je erin, je loopt langs de hele resem vijanden op het lange rechte stuk, dan loop je naar links tussen die grote 'pilaren' en gaat zo'n 'oblivion cave' in. Loop die door en je komt bij de toren terecht. In de toren loop je alle deadra voorbij en de klus is geklaard.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, moet je nou zelf uit die gate lopen of gaat dat automatisch net als bij de rest?
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Automatisch
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan :) !
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    tis zeldzaam makkelijk.
    je moet gewoon invisibillity gebruiken of als je veel sigil stones met chameleon hebt kan je die op je armor equippen en dan loop je er zo langs

    Het enige lastige was dat ik het niet kon verkroppen dat jauffre en baurus constant afgemaakt werden dus hebik een chameleon spell on target gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Great GAte hebt gesloten, wat moet je daarna doen?
     
  17. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    naar cloud ruler tempel gaan.
    PS: kom goed voorbereid want je gaat naar camoran's paradise en daar ziet het er allemaal wel zeer paradijselijk uit maar er is geen weg terug en het stikt er van de daedra die nadat je ze afgeslacht hebt gewoon weer tot leven kunnen komen.

    ( sleur ze de lava in , heb je er sowieso geen last meer van)
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dearwen (0fzo) harnas aan, ancient blades helm, blades handschoenen, blades zwaar met magie en nog een zwaard met aanvals kracht 10 !!!
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou dan zullen ze wel schrikken:D
    nee hoor geintje :9
    ik raad je aan erheen te gaan met een flinke lading potions en een invisibility spell.
    Op het laatste kom je namelijk in een troonzaal waar makar camoran zit met zen 2 kinderen. die kinderen kan je net zo vaak afmaken als je wil maar ze komen telkens terug bovendien hebben ze reflect damage en dat betekent dat elke keer als jij hun raakt jij ook geraakt wordt. Dit geldt niet voor die vader. die moet je doden.

    Overigens er zit een voordeeltje aan. De zoon van makar camoran heeft een ring ( mundane ring) en dat is'een van de waardevolste ringen die je in oblivion kan vinden. Hij is 21.000 waard en elke keer dat je die zoon vermoord kan je er een van zen lijk pikken. Je kan hem echter nergens voor 21.000 gold verkopen omdat geen enkele winkelier zoveel geld heeft.
    Hij heeft 50% magicka resistent en spell absorbation
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je soms dat ik hier niet aan gedacht had :9
    Maar die ring is een Must voor mij :cool:
     

Deel Deze Pagina