TRAP 1 S X X X S X X X S-S X X X S X X TRAP 2 X X X X S X X X S-S-S X X S-S X X X X S X X X X X S-S-S X X X X X S X X TRAP 3 S X X X X X X X S X X X S-S-S-S S-S-S-S-S X X S X X X -----X S-S X X X X ---- S X X X S-S-S-S-S X X X S X X X X X X X S X X X X X
het doet er ook niet toe. die site is gewoon een walktrough waar je alle antwoorden kan vinden net als de strategy guide alleen dan oersaai om te lezen
ik mis nu even de hele clue ik zie één merkwaardig plaatje en dat is van een strategy guide met een apart zwaard maar zo bijzonder is die ook weer niet en heeft volgens mij ook niks te maken met de letters Dus waar kijk ik schijnbaar overheen???
OWH nu snap ik hehe ik zit helemaal cryptisch te denken maar dit is gewoon een plattegrond van die kamer met ontzichtbare tegels Toch?
Kent hier iemand de quest van Umbacano de quest heet: 'the collector' en ik kom er maar niet uit want ik heb al 8 ayleid statues teruggebracht alleen die laatste twee zouden onder de imperial city liggen maar ik weet mijn god niet hoe iemand help plz