1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Here we go again! :+
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje waar kan ik 5 soul gems kopen die empty zijn
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Mage's Guilds, en in de Gilded Carafe in de Imperial City, Market District.
     
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem:

    Er is een Quest in Imperial city waarbij je moet bewijzen dat de corpius cutpurse winkel slecht bezig is, op een gegeven moment kom je er dan achter dat je in een mausoleum ofzoiets moet gaan kijken. Daar zie je 2 gasten die dan helemaal pissig worden enzo omdat ze graven plunderen, de eerste keer werd ik ook vrij snel afgemaakt. Dus de 2e keer dacht ik, ik begin gelijk als ik biinnenkom te schieten met mn boog...
    Maar toen werd ik dus opgepakt! Vreemde shit dacht ik zo...
    nu is het zo dat als ik die Quest ga doen niemand meer in dat mausoleum is en ik kom er niet meer verder mee...
    bug?
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk zijn die er niet meer. ge hebt ze weggeschrikt. save opnieuw inladen...
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een gaaf maniertje gevonden om dat deel gemakkelijk te halen.
    Als je 'The Graf Fox' bent en je hebt de Cowl, dan doe je die aan en steel je iets uit de zak van Agarmir zodat hij het ziet. Dan komt er een guard, maar moet jij meteen je Cowl afdoen en blijft die guard in de room.

    Praat hierna met die gast die valt je dan aan, maar omdat hij je eerst aanvalt helpt die guard je en worden ze afgeleid of vermoord. En daarna kan je met de quest doorgaan, als je geen guildmaster bent dan moet je denk ik gewoon vechten.
     
  7. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met de thieves guild quests en als ik snachts bij die vent met die fakkel kom om middernacht dan zegtie dat ik moet zoeken naar Methredhel maar ik kan hem/haar nergens vinden, weet iemand waar ik naartoe moet?
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook meteen zeggen om welke quest het gaat?
     
  9. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat juist geen active quest meer...dus ik weet niet hoe ik verder moet met de thievesguild
     
  10. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doe jij de quest om in de Thieves Guild te komen?

    En kijk eens bij 'Current Quests' daar moet het staan, als ie er staat klik er dan op en dan krijg je wel zo'n rode pijl te zien.
     
  11. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje he.. waar vind je speciale zwaarden en armor..8) k heb al heel veel gezocht in grotte enzo.. maar k kan maar nix vinde..:confused: hopelijk kan iemand mij helpe.. gr marc
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta jij dan onder speciale wapens/armor? Er zijn natuurlijk wel wapens die magie bezitten etc. Als je de main quest uitspeelt krijg je het 'Dragon Armor'. Mischien dat je zoiets bedoeld.
     
  13. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zoiets bedoel ik jah.. dankje.. maar k kom niet verder bij de mainquest.. k moet op dat allerlaatste die martin nr tje temple of the one brenge he.. maar dan komt die mehrumes dagon.. en dan moet je langs die nr de temple.. hoe kom k daar..:confused:
     
  14. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al paar achievements van de thievesguild klik me gamercard maar...
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen afslachten. Ja, dat is een moeilijk stuk. Of je kan proberen er langs te sprinten, maar Martin moet natuurlijk mee ja.
     
  16. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    huh..:confused: op dat kompas staat dat k nog door zoon deur moet.. maar dan staat der dat die gebarriceerd is van de ander kant.. dus k weet niet waar k dan heen moet..8) of is die temple ook op datzelfde 'plein' als waar die mehrunes dagon.. want daar kom k net weg..|:-
     
  17. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    huh.. maar op dat komas staat dat k door zoon poort moet.. maar als k daar doorheen wil staat der dat die gebarriceerd is van de andere kant..8) of is die tempel o hetzelfde 'plein' als waar die mehrunes dagon staat.. |:-
     
  18. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps.. 2 keer sorry..
     
  19. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende probleem: Ik wil bij de thieves guild, heb me al laten oppakken en heb daarna ook de uitnodiging gekregen. Daarna heb ik al drie keer om middernacht in die tuin gestaan (er staat ook elke keer een andere persoon met mij te wachten), maar er gebeurt niks. Zie ik iets over het hoofd?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de tuin?

    Je moet naar de Waterfront District van de Imperial City. Achter het meest westelijke huis zal er om middernacht ene Armand Christoph staan, die helpt je verder. Hij heeft een toorts vast en hij heeft nog twee mensen bij die lid willen worden van het Gilde. Kan niet missen. :)
     

Deel Deze Pagina