1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, wat Willem zegt, gewoon bij de ingang van de Waterfrond District gelijk naar links kijken en je ziet ze al. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  2. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta dus in de achtertuin van dat huis... dus dat doe ik dan toch goed? Het personage dat telkens met mij staat te wachten zegt als ik 'm aanspreek iets in de trand van: "Jij wil ook bij de guild? Dan worden we misschien wel collega's. Maar alleen Armand kan daarover oordelen."

    Ik zou dus zeggen dat ik telkens wel goed sta, ben er ook ruim op tijd elke keer, vanaf 11 uur 's avonds en dan blijf ik wachten tot kwart over 1... maar er komt dus helemaal niemand :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  3. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook eerst jah.. maar toen ben ik in dat waterfront gaan rondlope.. en toen heb k dat huis van die Armand Christoph gevonde.. en toen heb k gewacht tot die gwoon uit z'n huis liep en nr die tuin ging.. en toen heb k em gwoon gevolgd..:p
     
  4. MissD

    MissD Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mij nu ook gelukt op deze manier! bedankt voor het idee.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hulp nodig...
    Ik ben met de laatste missie van de thieves guild bezig. Nu ben ik aangekomen aan een groot beeld(met 2 kleinere ernaast). En ik moet achter het beeld ergens gaan staan om de pijl van extriction te gebruiken(maar hoe?). Maar ik weet eerlijk gezegd totaal niet wat ik moet doen. Ik kan rechts een deurtje ingaan en op een steen gaan duwen. Maar dan gebeurt er niets. Ook geraak ik niet in het midden(ik denk dat ik daar moet staan, het is tussen 2 deuren in, die niet open gaat), maarja, hoe geraak ik daar, wat moet ik doen... Iemand raad...?
     
  6. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo ver! Ik ben net uit het riool in het begin en ging toen de berg op waar dat standbeeld staat, Dan ga ik daar naar binnen en is het weer donker dan zijn is er zon vuurbeest maar ik kan hem maar niet verslaan!

    Hoe wel?
    En hoe kan ik toveren?


    Groeten Jeroen
     
  7. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in het zuidelijke deel van de grote kamer op zo'n steen drukken (misschien diezelfde die je al noemde ) dit opent een deur die onderin deze zelfde kamer moet zitten, als je dit pad volgt in een 2de hall of epochs zou daar nog een knop verstopt moeten zitten die je toegang geeft tot de schietplek.
    Check anders de kaart voor "hall of epochs" hier zit de knop die je zoekt :)
     
  8. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toveren met de schouder knoppen als ik me niet vergis, kies eerst wel een spreuk in het spel menu. Dit menu kom je in met de B knop of start knop (niet helemaal zeker meer)
    Als dit vuurbeest een magisch wezen is kan het best zijn dat je een magisch zwaard of een zilveren zwaard moet hebben.
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik zit vast bij Vahtacen's Secret. Die quest kreeg ik van de Arcane University Mages Guild. Dan moet je naar een Aylied Ruin. Dan staat er in het midden een grote pilaar en aan de zijkanten vier kristallen. Daarop moet je vervolgens: Fire, frost, Damage en fortify spreuk op doen. Maar er gebeurt geen fuck met die pilaar, wel als je een spreuk op die pilaar doet dan schuiven er wat stukken en krijg je een shock spell tegen je donder. Iemand enig idee wat ik hier precies moet doen?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jep, bij dat mannetje in de ingang bij die pilaar staat een kist, daar zitten de benodigde spells in. Op de muren staan dingen gegraveerd waar je op kan klikken, dit kun je laten vertalen door hem. Bijvoorbeeld use shockspell, dus dat moet je dan doen aan die kant van de pilaar waar je die ingegraveerde geval leest.
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik moet ik dan zo'n spell doen op dat kristal of op die pilaar? En wat is overigens een fortify spreuk?
     
  12. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, heb het ondertussen gevonden ;). Had die deur niet gezien die open gaat(als je op die blok drukt). Ondertussen thieves guild uitgespeeld\o/ :).
     
  14. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom weer eens niet veder.. Nu ik gezellig in dat begin dorpje ben..Je weet wel kom je uit het riool en dan ga je die berg op en weer af... Nu weet ik dus niet wat ik moet doen ik wel sterker worden maar die trainingen zijn onbetaalbaar! Hoe kan je geld verdienenen, en hoe kom je veder?
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan best eerst naar de imperial city gaan... ;) das op die berg waar je uit de riool komt
     
  16. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook! Hoe verdien ik gold
     
  17. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ga maar eens nr de arena..
     
  18. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit dat? Ook nog andere manieren?
     
  19. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    in de imperial city.. rechts..
     
  20. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe je alchemy skills zijn...bloemen, planten, kruiden, fruit, groente, whatever...potions maken en verkopen.
    Ik heb m'n alchemy op 100 inmiddels en elke aardbei of kers die ik pluk levert me 40 gold op.
    Je kan natuurlijk ook grotten, forten, en kerkers doorzoeken, daar vind je ook vaak (veel) gold
     

Deel Deze Pagina