Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Panamiju

    Panamiju Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een dag later terug geweest bij de vreemde vrouw in de universiteit en die vertelde ineens nu wel wat ik moest doen. In ieder geval zelf niet de boeken doorlezen. Van elke eerst woord van elke alinea kan je een cryptische zin maken en die leidt je naar de volgende plek. Die zin maakt zij voor je en ze en vervolgens komt de rode marker terug op het kompas. Op e.o.a. graftombe van een prins kwam daarna precies op het middaguur een rode kaart tevoorschijn.
     
  2. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi Allemaal,

    Ik heb sinds een paar dagen deze game. Maar heb een vraagje.
    Ik ben een nord en dus weinig alternation power. Nu heb ik een "open easy lock" spell gekocht, maar mijn skills moeten minimaal 25 zijn. En die staat pas op 9.
    Hoe moet ik die altenation omhoog krijgen?
    ja door spells van willpower te gebruiken, maar dat gaat dus niet vanwege mijn te lage vaardigheid..
    Ik kan dus geen enkele spell gebruiken om het op te krikken omdat die alternation te laag staat.
    maar hoe kan ik het dan omhoog krijgen? Welke spells moet ik daarvoor gebruiken of wat moet ik doen om die te verhogen.
    Ik snap er niks van. LoL.
    Verder is het een top game.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  3. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een skill alleen maar omhoog door die skill te gebruiken. Een andere skill die willpower gebruikt zal hier dus niet helpen.

    In dit geval moet je gewoon een alteration spreuk kopen die je wel kunt gebruiken, open very easy lock bijvoorbeeld. Als je die maar vaak genoeg cast, zal je alteration skill omhoog gaan, en kun je de andere spreuken gebruiken.
     
  4. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zover begreep ik het ook, maar alle alteration spreuken vragen minimaal 25 skill points. Ik sta pas op 10.
    Ik kan wel trainingen kopen, maar dat is maar 5 points per level. dat schiet niet echt op.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  5. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor; beter zoeken ;)

    Probeer Mystic Emporium in de Imperial City maar eens. Daar zou je "open very easy lock" kunnen kopen.
     
  6. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow ok. ik ga daar eens zoeken. Thanks voor de hulp..

    Ow en dan nog een vraagje, ik heb een aantal bounds spells gekocht.
    Als ik die gebruik, bv bound boots. Dan staat mijn character ineens in zijn blote onderbroek met een paar laarzen aan. Wat is de bedoeling van die bound spells??

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  7. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    In z'n blote onderbroek. Haha ;)

    Dat zijn spreuken die je "bound" armor geven, wat inhoudt dat het gedurende een bepaalde tijd wordt aangetrokken. Het weegt niks en is handig als je geen armor bij je hebt of als je gewone armor kapot is.
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dus het heeft alleen zin als je aromr kapot is en dan kan je hem aankleden met die dingen. Fijn....
    Tis zo uitgebreid dit spel dat je gauw het overzicht kwijtraakt van wat je nu allemaal kan en moet doen...

    We klooien rustig verder....

    Bedankt voor de reply.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  9. masterkiller

    masterkiller Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen ik werd vampier in me slaap zonder te worden gebeten en weet niet waar die altaar van de nine is
    kheb geen zin om 100 pagina's af te zoeken:{
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je al vampier geworden of alleen besmet met die ziekte?
     
  11. masterkiller

    masterkiller Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb rode ogen duss ben het al want overdag gaat er health van me af :mad:
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je met een priester of Vincent Valtieri (DB) praten, die geven je dan een quest om er af te komen :)
     
  13. masterkiller

    masterkiller Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar kan ik die priest vinden?:)
     
  14. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    In de kerk, kijk in een stad maar eens rond :)
     
  15. Altor Dwain!

    Altor Dwain! Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de count van Skingrad gaan. Zijn vrouw is ook vampier en dan vraagt hij of je voor haar een potion wil gaan maken en dan krijg jij er ook één. Je moet dan voor een heks ingredienten verzamelen waarmee zij dan die potion maakt. Heb het gisteren zelf ook gedaan, bent wel effe bezig om die ingredienten te verzamelen, maar dan ben je wel van dat vampier-zijn af!
     
  16. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dagon shrine

    Hoi,

    Ik heb gezocht maar kan hier niets over vinden: Ik ben bezig met de main quest Dagon Shrine. Ik heb harrow geweigerd mijn spullen af te geven,daarna heb ik hem gedood samen met nog een paar andere andere (een is er ontsnapt)het volgende is nu het geval: ik zit opgesloten zonder keys,zonder lockpicks, zonder het book Mysterium Xarxes(kan deze niet vinden) en alle deuren en een hek zitten op slot. Ik kom dus geen steek verder. heb iets gevonden over een handeltje om een rots oid te verplaatsen?maar kan niets vinden Help!

    Ik kan natuurlijk een save game terug gaan en het anders proberen maar dat is vooralsnog mijn eer te na. dat zullen jullie gamers wel begrijpen:)
     
  17. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0


    haha ja daar kan ik wel inkomen, ben je al bij die seremonie chaimber geweest? op dat altaar daar ligt dat boek, voorderest kan ik je niet verder helpen is al veel te lang geleden! maar check ff of die boys geen sleutels hebben ofzo.
     
  18. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf heb ik ook nog een vraagje:

    je krijgt een paard by Weygnon Priory ( geen idee of ik eht goed schrijf)
    maar ik ben nu silencer bij de dark brother hood
    *****SMALL SPOILER******



    en ik heb nu dus dat paard gekregen van die dude die daar in de grot zit,
    en dat paard heet shadowmere?...iig iets met shadow.
    en ik vraag me dus af wat er met me oude paard gebeurt als ik verder reis op me nieuwe paard, gaat die oude dan weg,
    of kun je niet gewoon 2 paarden hebben?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  19. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik ben bezig met de side-quest unfair competition. Nou ben ik in de basement geweest voor het bewijs. Maar nou weet ik niet waar ik naar toe moet. Ik heb ergens iets gelezen over een graftombe maar waar is die precies..??
     
  20. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    staat als het goed is gewoon in je logboek, daar meot je heen om12 uur smiddag's en dan verschijnt er een kaart.
    als ik het me goed herriner
     

Deel Deze Pagina