1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet zo'n ding uit een toren halen weet niet meer hoe het heet maar dan gaat ie dicht ;) en dat is een steen waarmee je kan enchanten dus kan je bv. chameleon op een shield doen :)
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    oke thnx zal nog wel ff kijken ;)
     
  3. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft al iemand een antwoord op mijn probleem?
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de top van de toren gaan en daar zweeft dan een Sigil Stone. Als je die oppakt komt er een lading vuur en ben je weer in de normale wereld ;)
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die toren, en is dat ook in de 1e missie in Kavatch? Met priest Marin??
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op B drukt en naar je World Map gaat zie je ergens een rood pijltje. Daar is het. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je moet de grootste toren in. Alles op weg naar boven vermoorden en uitkijken voor vallen. Daarnaast zijn sommige Oblivion planes erg kut als je eerst ook nog een berg op moet. Soms zijn die alleen te beklimmen als je een hoog acrobatics level hebt, en athletics. Je moet ff puzzelen, maar je hebt het na de eerste keer meteen door. Kijk wel uit ook voor die turrets, die vegen zo een kwart van je leven af als je niet uitkijkt. Ook de giftige planten in die werelden vreten je skills aan tijdelijk.

    Edit: Bij sommige Oblivion planes moet je door grotten die naar de top van een berg leiden en dus naar de toren waar je de gate kan sluiten. Sommige planes komen meerdere keren voor in de verhaallijn. Er zijn 60 poorten, maar je hoeft er maar 8 of 9 te sluiten.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  8. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan ik met een skeleton key?
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    alle deuren sloten enz. openmaken, het is een lockpick die nooit breekt, + je krijgt security plus 40, maar daar heb je dus eigenlijk toch niets aan, aangezien je als een malle op x (auto-attempt) kan blijven drukken.
     
  10. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je zoon skeleton key?
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Probeer de zoekfunctie eens:thumbs:
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    of jij zegt het gewoon ff ;)
     
  13. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een noob vraag maar... Weet iemand hoe ik ken beginnen met Knights of the Nine!?(Expansion Pack jah)...
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet hem nog downloaden, maar als je bedoelt beginnen met de questline, ik dacht dat er een priest was in de kerk in anvil, ik weet niet hoe ik erbij kom, maar toch weet ik het:p
     
  15. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens, ik heb iets bizars meegemaakt in oblivion!:eek:
    ik ging de quest "Two sides of the coin" doen. dan meot je eerst naar bruma geloof ik, dan met een vrouw praten die vervolgens zegt dat je haar man moet bezoeken in de Bruma prison.
    kom ik daar, ligt die dude dood op de grond, en de gast die de deur open moet maken, zegt deheletijd: don't touch the locks! a prisoner my not accept gifts!
    dus ik kon niet meer verder met me quest.
    ik denk boeiend ik laat deze gaan, travel ik naar me huis in anvil, staat diezelfde gast daar uit bruma naast me! don't touch the locks! a prisoner my not accept gifts!!!|:- blablabla, ga ik me huis binnen hij achtervolgd me gewoon, en hij heeft en quest icoontje dus ik kan hem alleen unconcious slaan ( het geen imperial city officer of hoe dat ook heten mag, gewoon een plain guard uit bruma), word ie wakker zegt niets over dat ik hem heb geslagen, zoals een andere guard dat wel zou doen, en gaat gewoon verder met zeuren! hoe kom ik van deze lastpak af en hoe finish ik me quest als die dude dood is? iemand tips?
     
  16. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    @Liné : lol dat heb ik nog nooit gehad ik had die quest zo gedaan...
     
  17. Liné

    Liné Dr. Freeman

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja idd lol, maar niet Súper lol want ik kan die quest niet meer doen en ik hoor van iedereen dat ie gangsta is 8)

    mijn quest lijstje is trouwens bijna helemaal leeg en ik kan nergens nieuwe quests vinden, geen coole in ieder geval, heeft iemand tips, maar geen guild-quests die vind ik niet zo heel cool.;)
     
  18. Dalas

    Dalas Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    The elven maiden

    IK doe nu de quest " The elven maiden" van de thieves guild en heb die brust ( of zoiets) in de cupboard van dat mens gedaan maar nu kan ik die lex niet overhalen dat het in haar huis ligt. IK heb haar al 300 gold gegeven zodat hij mij misschien kan vertrouwen maar hij gelooft mij maar niet. Wie weet wat ik fout doe en wat ik anders moet doen??
     
  19. robario2

    robario2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dwarven armor

    Hey,
    Ik ben nu level 9 en ik ben opzoek naar dwarven armor. Ik heb gehoort dat je op level 6 er al spullen van kan vinden of kopen maar ik ben nu 3 levels later en heb er nog niks van gezien. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt of waar ik het kan vinden.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff wat caves/tombs etc afgaan, die bandits hebben meestal veel Dwarven armor aan.
     

Deel Deze Pagina