1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, zonder uesp.net had ik nooit zo veel oblivion gespeeld.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand toevallig nog hulp nodig bij dit spel?

    De goeroe tot uw dienst. :9
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een break genomen van zo'n half jaar van oblivion. Gister weer begonnen met het karakter waar ik gestopt mee ben. Had daarmee de thieves guild en dark brotherhood klaar. Wil er nu verder mee. Maar het komt allemaal zo overweldigend over. Weet niet meer welke spells ik gebruik en waar ik precies mee bezig was. Heb je mischien een tip om de draad weer snel op te pakken?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je bent dus een soort van mage zo te horen. Misschien is het een idee Conjuration en Mysticism spells aan te schaffen. Ik geloof dat je met een van de twee beesten kan summonen. Ik weet eigenlijks vrij weinig van de magic skills, maar deze gebruikte zo nu en dan nog wel eens.

    Ik geef je een tip: Probeer de Touch of Rage spell te bemachtigen en je die zelf aan te leren. Het is een geweldige spell en je kunt nog als een vrije vogel aan het moorden slaan met die spell. Heb hem zelf ook en gebruik hem in praktisch elke stad en elk gehucht. Wil Cyrodiil voor mezelf hebben namelijk. ;)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat hangt er natuurlijk wel er wat van af hoe je jouw character hebt ontwikkeld. Je kan bv ook altijd wel even rondsnuisteren in een walkthrough om even een duidelijker beeld te krijgen waar je ergens zit in de main/side storylines zoals hier.

    Door even wat te lezen in de sectie In-depth FAQs vind je ook wel snel het systeem terug van levelen, items maken enzo. (bv de power leveling FAQ/skill FAQ/combat guide, etc.) Zo'n guide is meestal vrij gestructureerd waardoor je wel snel terug weetm, of toch kan opzoeken, waarmee je bezig bent/was.
    And if not, kan je natuurlijk hier nog altijd verder vragen)
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsss en dat noemt zich een goeroe.. :'-(
    Conjuration voor summoning (undead creatures and deadric armor and weapons)
    Illusion is voor touch of rage.
     
  7. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kijken bij quests en dan bij active quest, misschien zat je midden in een quest, wie weet.
     

Deel Deze Pagina