Je moet je focusen op je 7 major skills, want als je 10x een major skill verhoogt heb je recht op een level-up. Wellicht gebruik jij veel minor skills die geen invloed hebben op je algemeen level.
oke!,weer wat geleerd. ik moet me richten op magie. maar hoe kan je magie trainen? alleen zeker tegen vijanden of ook gewoon alleen. edit-- ik heb et al . tjuuus!! ik ben nu al weer level hoger dit is chill dankje chil
bij dat enchanten is het ook mogelijk om meerder enchantments op 1 ding te zetten --- en bij sougems als je een gran soulgem heb en die gevuld zit met een lesser kan er dan nog een grand overheen gecaptured worde???
aarggh F*ck man ik moet wachten tot die Hieronymus lex weg gaat, maar ik kan niet eens op back drukken want dan staat er you cannot wait while trespassing dit duurt zo f*cking lang.
kij op die map hierboven aleyd ruins zijn die vakjes met een kruisje erin en een stippel rondje er omheen
Gewoon rondlopen in de natuur...ze bestaan uit witte, logge blokken steen...meestal zijn de stenen enorm aangetast en er is veel gebruik van bogen.
Ey, kan iemand me misschien vertellen waar ik relaxte paarden kan kopen om de een of andere reden kan 'k nergens van die verkooppunten vinden...
In stables net buiten de city gates van alle grote steden. In Chorrol vind je witte paarden, het sterkste ras. In Cheydinhal vind je zwarte paarden, de snelste. Heb nog even geduld, rond lvl 18-20 zal je bandits met elven/glass/mithril/deadric armor tegenkomen.
ok, maar zoiezo, in welke winkel kan je dat kopen, want ben nu bij twee winkels geweest en daar hadden ze nieteens alles van mithril
Tot nu toe heb ik smiths niets anders dan fur, iron, steel, silver en een paar onderdelen van mithril zien verkopen. Ik ben lvl 39, dus daar ligt het niet aan.
Waar vind je de Skeleton key? Heb geen zin om een paar treads door te bladeren. En nog iets; Ik hoorde iets over een vrouw in een huis dat bewaakt werd door vuurspuwende goblins en die had een super goed zwaard? Waar is die?
ik heb gevochten met een vampier. hij heeft me 1 keer geraakt met zijn zwaard. word ik nu ook een vamp? er stond wel wat text bovenin maar was te laat om te lezen. ??
Nee als het goed is bijten vampiers je alleen als je slaapt. Mijn vraag: Bij welke Alchemist kan ik Ectoplasme kopen? (deze heb ik nodig voor een quest van de fighters guild)
daar heb iik weer een antwoord op: Ga naar kerkers , grotten . iniedergeval zoek geesten ,, zij hebben ectoplasm als ze dood gaan.
vraagje: hoe kan je de wapens weer opladen???? ik bedoel niet repareren. Die extra krachten zijn soms verdomd handig. Alleen weet ik niet hoe je ze op moet laden??