ik had het ergens in de imperial city gekocht.. mensen ik heb ook een vraag, kheb oblivion geleend van een vriend maar ik heb dus geen boekje.. ik wil weten hoe ik dingen kan droppen uit mijn inventory.. het gaat om de PC versie.
wat kan ik hier tegen doen als ik naar me ranks ga en kijk bij alles o.atrenght , intelligence ,willpoweer,agility,speed . dan staan er 2 rood . speed en agility , wat kan ik hier tegen doen ik ren altijd spirng vaak. ik snap dit niet
Al xxxxxx keer gepost. Je moet restore speed en restore agility potions kopen...bij eender welke alchemist bv. guilded carafe in de market district, imperial city.
als ik een ogre in een soul gem probeer te stoppen staat er dat ik geen grote genoege gem heb. maar ik heb 3 great soul gems met een soul level van none. wat doe ik fout?
of met je soul gems, of bij een lid van the mages guild. bij elke guild is er 1 die het doet soms moet je wel goed zoeken. en het kost veel geld
ik zit vast met de laatste missie van The gray fox. ik ben door al die grotten gegaan en ik zit in een gigantische grote ruimte. de poort is dicht en moet met de hand geopend worden , dus door schakelaars. maar de trap is afgebrokkelt en op de hoger gelegen ruimte zitten die 2 schakelaars denk,want ik zie 2 licht gevende bolletjes . maar hoe kom ik daar ?
Ik kan bij die Martin kan ik die skeleton key geven maar iedereen zegt dat je dat beter niet kan doen, maar waar kun je dan zo'n artifact vinden.?
Werken alleen die potions bij attribute drain? Bij een hoop alchemische stoffen die je vind, staat....restore strenght, endurance enz., maar dit helpt niet. Vreemd, of zie ik iets over het hoofd?
ff een simpel vraagje, welke zwaarden zijn het beste? ik heb momenteel een glass longsword maar zijn er ook zwaarden die beter zijn, zoals deadric, orcish(of doen die alleen in harnas?) of dwarven (elvish heb ik al gehad en die was zwakker dan die glass) en welk light armour is beter, glass of elven? ik heb op het moment een leuk elven setje met mithril helm en schild, maar als glass beter is dan wacht ik ff met het enchanten van die uitrusting.
Deadric Claymore is het beste willekeurig spawnend zwaard...Umbra is één van de betere artifacts. Chrysamere en Eltonbrand zijn nog beter dan Umbra, maar of deze zwaarden ook in Oblivion zitten...geen idee. Glass is het beste light armor.
je moet idd op dat platform met die 2 rode lichtjes zien te komen dan draait die gast zich om en gaat er een luikkje open waar je emt die pijl in meot schieten. maar je kan bv om die pilaar heen springen beetje klooien enzo. volgens mij krijg je em via een handle ook open maar die heb in nooit gevonden
Kun je ergens zien of het om een ziekte of een spell gaat? En een dispell helpt dus ook niet bij een ziekte als het goed begrijp?
Als het om een ziekte gaat staat het bij je active magic in het magic menu vermeldt. Als het om een spell gaat wordt het niet vermeldt, maar zie je alleen dat bepaalde attributes in het rood staan. Met dispel krijg je inderdaad geen ziekte weg.
De laatste missie, dan krijg je al die items die je hebt afgegeven juist terug. De arrow, de boots en nog iets dacht ik. Je hebt echt die boots nodig. Dan spring je daar naar boven en ga door wat poorten en dan zitten daar die knoppen. Ik was ook even aan het zoeken. Even wat voor mezelf. Ik heb nogsteeds moeite met soultrappen. Ik heb nu een soultrap spel maar daar is mn level te laag voor ofzo? Kan ik niet ergens een minor soultrap kopen? Waar vind ik een enchantment of wapen met soultrap on strike?