prima shop Nou bij Nedgame vorige week Deadly Skies besteld, onder rembours volgende dag toch echt netjes bezorgd, zit trouwens ook een Nedgame shop in Enschede goed spel trouwens.
vind de dixons meestal wel goed als ze het spel nog niet hebben zeggen ze zelfs dat de frs het meestal wel heeft (dat zeiden ze tegen mij bij deathrow en splintercell)
Misschien hebben ze een nieuwe lading binnen gekregen en /of verkopen ze een hoop spellen onder een goedkopere prijs of zo.... voor de rest vind ik het er best professioneel uitzien en als je nagaat dat je geen verzendkosten hoeft te betalen als je boven de 100 EUR uitgeeft, bestel ik daar misschien wel DOA3 + Splinter Cell @ 110 EUR
zoals volgens mij eerder al is gezegd er zijn altijd uitzonderingen... ik vind dixons een lastige winkel omdat daar gewoon in een meestal kleine ruimte veel verschillende dingen worden verkocht... gsm's consoles games pc's enzo... en dan moet je van alles verstand hebben en bij de meeste medewerkers is dat niet zo... ik weet niet bij welke dixons jij werkt maar ik had het even over die van amsterdamse poort... (sorry ik weet ik had het er niet bij gezet) want daar zijn ze niet echt snugger....
en wat dacht je van winkels zoals albert de geijn, trekpleister, Blokker enz??? Je ziet ze ook steeds vaker games verkopen. 99% van de mensen die daar werken kunnen je toch niks vertellen over de games die ze verkopen. Das pas triest!!!
Was misschien ook iets te oververhit gereageerd van mij... het kan idd best kloppen dat sommige van mijn collega's minder of zelfs helemaal geen verstand van games hebben. Is gezien ons assortiment misschien ook niet zo verwonderlijk. Wat ik wou zeggen is dat als één filiaal wat minder is, dat niet wil zeggen dat alle Dixons in Nederland slecht zijn, in tegendeel! Maar goed, dat zul je vast wel begrijpen, dus geen kwaad woord meer hierover.
Is ook logisch, die lui zijn erop getraind om doosjes parfum en aspirines te verkopen, niet om op de hoogte te zijn van de nieuwste Xbox-games btw wie koopt zowiezo z'n games bij dit soort winkels???? :r