Wow, nog nooit van deze game gehoord, maar die screens zien er echt geweldig uit Heel sfeervol. Ik ga deze game zeker in de gaten houden
Heb het eerste deel ook niet gespeelt. Was aleen op de pc geloof ik? Maar dit ziet er goed uit zeker in de gaten houden.
Ben wel benieuwd. Ik weet nog dat ik ten tijde van deel 1 erg baalde omdat ik toen geen goede PC had om hem te kunnen spelen.
Lijkt me geen titel die ik voor het volle pond zou kopen, maar ik wil hem zeker een keer spelen. Het ziet er niet slecht uit. Zou het eerste deel best wel een keer willen spelen, maar die is nergens meer te koop. Dat spel is alweer 10 jaar oud, tijd gaat snel.
Ziet er goed uit, deelte 1 ook helemaal uitgespeeld en daar nog's best lang over gedaan. Als je zo naar de screens kijkt word dit ook weer een aardige mindfuck, zeker halen dus :b:!
Ok wat een nietszeggend teasertje xD Maar wel een lekkere creepy sfeer En fijn om te zien dat er nog leven in deze game zit
Op basis van die teasers zou ik zeggen "hebben, hebben, hebben". Maar zou nu onderhand ook wel een keer wat gameplay willen zien.
Dit zijn imo ingame beelden als ik mij niet vergis. Spel zou dit jaar moeten verschijnen, ben zelf ook erg benieuwd hoe dit concept uit gaat pakken.
Hmm ziet er freaking interessant uit Totaal gemist deze game maar ben benieuwd wat dit oplevert. Sfeertje is iig erg tof!
EA announced the release date for Shadows of the Damned and Alice: Madness Returns at a press event just a short while ago. Shinji Mikami and Suda51′s new title will be released on June 7 while the new Alice title will launch on June 14. A new trailer for Shadows of the Damned expected to arrive shortly – we’ll post it as soon as the video becomes available.