Heb begrepen in de quick look van Giantbomb dat de combat soms behoorlijk uitdagend kan zijn? Dat is echt nice, zovaak heb je niet meer echt uitdagingen in games, al helemaal niet in dit genre. Deze komt er bij mij echt nog wel.
Tyfuswehkamp heeft 'm nog steeds op een levertijd van 2 weken staan, dat staat 'ie al sinds het moment van bestellen een maand geleden. Echt een verschrikkelijke kutwinkel, en ik blijf er maar intrappen
Weet iemand wat de prijs van dit spel is bij MediaMarkt...? Online vragen ze er namelijk de hoofdprijs voor...
Bij mij staat er een week hoor... Maar standaard levertijd bij zavvi is 2 weken (?) dus gaat het nou 3 weken duren?
dat deel 1 van alice die je erbij krijgt heeft die ook achievemnets? (heeft ie er 200 net als een andere arcade titel??)
net begonnen met de game, en damn echt een hele coole game ook de alice 1 HD vind ik erg cool, alleen daar vind ik 2 nadeel de nogal overgevoelige controls en het save/checkpoint ssysteem soms heb je een lang moeilijk stuk en dan ga je dood en moet je een HEEL eind terugspelen.. mja t blijft een remake van een nogal oude game... maar zeker 1 van de beter xbox arcade titels
ik vind edit dus echt een zwaar ondergewaaarde game die echt veel meer aandacht verdeined... vind het een keigave game en 1 van de toffere games die ik de laatste tijd gespeeld heb ook de alice hd (van deel 1 ) die er ij zit is erg tof, alleen daar blijft het savesysteem een nadeel..
Gister uitgespeeld en heb er echt van genoten. Erg jammer dat deze game niet de aandacht krijgt die het verdient. De verhaal lijn is echt gaaf, heeft een lekker lange speelduur en is redelijk uitdagend. Spicy horse heeft zich helemaal uit kunnen leven op het level design doordat het zich afspeeld in Alice dr "wonder wereld". Ieder chapter heeft een ander design, het een nog gekker als het ander. Als Alice in wonderland bedacht is op lsd hebben ze voor the madness returns een overdosis genomen. Voor mij de verrasing van het jaar.
Ik wil hem ook zeker gaan rpoberen !!! Ik moet hem alleen wel even voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken :b:
Net als alle EA games, is ook deze game inmiddels in prijs gehalveerd. € 30,- is toch een mooie prijs? En je krijgt er 2 games voor, want American McGee's Alice zit als online pass bij de game inbegrepen.