1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Alien: Isolation

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 jan 2014.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ah zo, nog niet echt meegemaakt. Gister Medical Bay kunnen halen, zo dat was me een partij spannend.

Toevallig ook Alien weer eens gekeken, niet normaal hoe Creative Assembly zo'n fenomenaal product heeft kunnen neerzetten. Wel grappig hoe ze te werk gaan in de film, Alien daar is me toch een partij doof hahaha. Blijf me nog steeds verbazen over deze game, by far de beste game deze nieuwe generatie en sowieso een game product om nu al nooit meer te vergeten.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is vooral echt je verstoppen en vluchten voor de alien he, en heel soms wat combat tegen die soort drones en mensen ook? Of best vaak?

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Soort drones.. Are you not familar to the franchise? Maar heeeeel weinig combat hoor

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nice, mijn versie van de game is de Nostromo Edition. Nu aan het installeren, pampers bij de hand. :+

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Gisteren ook de film opnieuw gekeken. Echt bizar hoe goed Creative Assembly en SEGA naar de details hebben gekeken. Alleen de posters met topless vrouwen zie ik in het spel nergens terug ;)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat laatste verwacht ik dan toch wel als negatief puntje terug te lezen in de review. ;)

7. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo nu bij chapter 11. Merk nu toch wel dat ik het echt een tof spel vind. Wil steeds verder gaan, maar ja moet toch een keertje stoppen:+

Alleen het blijft wel vreemd dat die cutscenes zo haperen. Is gewoon zonde=( En ik begin me soms wel te ergeren aan die laadtijden. Soms zijn wel iets te lang hoor:confused:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb er nu inmiddels een paar uurtjes opzitten in de game. Word een super gave game, heb in tijden niet meer zo'n sfeervolle game als Alien Isolation gespeeld. Direct van het begin zat ik in de game. Een nieuwe gedeelte brengt altijd weer de vraag mee van ow god, wat ga ik hier nu weer tegenkomen. Toppertje!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Deels door verkoudheid, deels door de schrik nog niet de game durven opstarten. Is al wel geïnstalleerd. Heb ik iets voor het hart nodig? Dat gaat echt 230 hé als ik jullie zo hoor. :+

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou Yellow. Leuk je gekend te hebben

Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo erg is het ook weer niet:+

12. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog maar 3 chapters te gaan bij Alien=(

13. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben er ook bijna. Volgens mij in het 1 na laatste hoofdstuk. Blijft erg gaaf.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vandaag gewoon meer dan een uur gespeeld, ik ben niet meer bang hahah. Zit zo aan het einde van chapter zes.

Numberless Zero vindt dit leuk.
  15. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees trouwens op internet dat bij chapter 16 een bug is waardoor je soms niet verder kan. Om die bug te omzeilen moet je heel die chapter niet de savepoints gebruiken.

Is die bug er nog steeds dat jullie weten?

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Niet gezien nee.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Eindelijk de game ook opgestart. Jezus, wat is dit spel allemachtig mooi. Soms zijn de personages een beetje statisch in hun bewegingen en qua spraak, maar verder helemaal top. Vooral het oog voor detail is verbluffend en dat voor een ''voormalig'' RTS developer. CA mogen ze van mij een dikke award geven en dik budget voor een goede shooter of RPG. Ben inmiddels aanbeland op het station, dus de hartverzakkingen kunnen beginnen. :+

18. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Vanavond eventjes een uurtje gespeeld, game oogt erg mooi echter die filmpjes met name in het begin erg schokkerig.
    Verder kan ik nog niets zeggen, maar de game smaakt naar meer.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Dat 'andere' stuk in chapter acht, wat machtig goed. Ik ben niet eens zo'n hele grote Alien-fan. Ja de eerste twee films zijn tijdloze klassiekers, maar hoe de ontwikkelaar hiermee omgaat is top notch. Ik kan me niet zo snel een andere game herinneren die zo goed en respectvol met een franchise omgaat.

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja echt zeeeer gaaf. Verwacht binnen enkele dagen de recensie op de site. Ik heb het inmiddels uitgespeeld op hard in 24 uur en heb daarnaast de andere modi doorgespeeld. Ik ben zeer te spreken over het spel.

Deel Deze Pagina