1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Alien: Isolation

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 jan 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Creative Assembly has removed the 1.02 patch from PSN and advised players who are continuing to experience problems to delete the game and reinstall.

    "We've discovered an issue with the latest patch (v1.02) for Alien: Isolation on PS4, where some users are having difficulties with playing Mission 5," the developer wrote. "We're currently working with Sony on a fix and will have that available as soon as possible.

    "In the meantime, we want to make sure that this issue doesn’t prevent you playing Alien: Isolation. With this in mind, we’ve removed patch v1.02 from the servers for PS4 only. If you have already downloaded patch v1.02 and you are experiencing problems, please follow these steps to revert to v1.01:

    1. Uninstall Alien: Isolation from your PS4, being careful to retain your save games.
    2. Reinstall Alien: Isolation to your PS4.
    3. Download and install patch v1.01 from the PlayStation Network.

    "Your game should now work correctly. We will reissue a new patch for PS4 soon that will address the original cut-scene issues."
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vanavond op Hard begonnen:cool: Dacht eigenlijk dat de game me niet meer zo zou pakken, omdat je toch alles al zo'n beetje weet. Maar niets is minder waar want zit er gewoon weer helemaal in:+
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm sinds kort ook en wat is dit toch een geweldige game. Zulke mooie beelden, sfeer, spanning... En dan ben ik niet eens een Alien fan. Echt bizar dat IGN een 5,9 voor de game heeft gegeven. Weinig games die me zo grijpen als deze.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Vanavond weer verder gegaan en toch merk ik wel wat frustratie nu. Eigenlijk moet ik ook games niet voor de 2e keer gaan spelen. Je weet alles al en in dit geval wordt die Alien echt super irritant. Omdat je toch een beetje snel door de levels wil, maar dat gaat alsnog niet omdat die Alien je alsnog snel hoort.

    Nu al iets van 15 keer (komt puur omdat ik er te snel doorheen wil) door die Alien gepakt. Dat wordt eerlijk gezegd een beetje irritant.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zit nog in chapter 14. Momentje dat alles naar de tering gaat zonder verder te spoilen. Haha, moet maar verder. :+

    Gedeelte in nest, fuuuuuuck.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Die muziek in chapter 16o_O:cool:
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Uitgespeeld samen met die 2 dlc's. Wel jammer =( Vond het echt een super game:thumbs:
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, ik snap best dat dat irritant is, vooral omdat het zo willekeurig is soms. Ik zag af en toe ook filmpjes op Youtube van iemand die weinig last van de Alien had. Zal wel op easy hebben gespeeld denk ik. Zelf kwam dat klerebeest te pas en te onpas op kutmomenten binnenvallen.

    Ik vind die Androids persoonlijk irritanter.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het is eigenlijk echt een kat en muis spel. Jij moet telkens maar als muis voorzichtig zijn want die kat kan zomaar uit een hoekje springen. Dat moet je wel echt leuk vinden, anders kan dit spel echt snel gaan frustreren;)

    Ik heb me er echt mee vermaakt en 2 keer uitgespeeld, maar toch maar besloten om hem te verkopen. Zie mezelf deze game voorlopig niet meer spelen en zeker niet voor de 3e keer. Dat wordt me iets teveel voor deze game. Het was echt een super game en eindelijk een goede Alien game:)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Twee nieuwe moeilijkheidsgraden

    [​IMG]
    [​IMG]

    Wie gaat op Nightmare spelen? :+
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn dat is dan ook echt een nachtmerrie. Nee ik zou dat niet kunnen hoor. Heb daar totaal geen geduld voor. Daarbij heb ik de game al 2x uitgespeeld en vind ik het wel mooi geweest nu:)
     
  12. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Game uitgespeeld. Echt helemaal geweldig! Ben een Alien fan, dus heb er dubbel van genoten. Hopelijk komt er een vervolg. Dan niet meer van hetzelfde maar een Aliens game die deze stealth combineert met wat meer actie.
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik hoop ook echt op vervolg. Deze game heeft me echt wel gepakt:) Super game:thumbs:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben geen extreem grote held wanneer het op horror games aan komt en daarom heb ik Outlast ook niet gehaald. Alien Isolation wil ik echter absoluut nog gaan spelen. Ik vind Alien en Aliens echt de shit en ik blijf horen hoe trouw aan de franchise het is qua sfeer en alles. Beter komt deze nog in de holiday sale, want dan neem ik hem mee.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Twee vraagjes..

    Ben de game net begonnen op hard omdat er stond 'recommended for the best experience, most terrifying' maar niets wordt mij nu uitgelegd. Bleek dat ik allang een flare kon gebruiken, maar de game vertelde me dat niet effe. Heeft ongetwijfeld met hard te maken. Gewoon lekker op medium beginnen voor eerste (wellicht enige) playthrough?

    ^ EDIT: My bad. Wordt wel uitgelegd. Maar dan nog...is hard aan te raden voor eerste keer?

    En die season pass die nu in de sale is. Is die het waard?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het spel meteen op hard gespeeld. Ik vond het geweldig, maar vooral de eerste helft van het spel was wel moeilijk. Je moet er wel tegen kunnen om regelmatig opnieuw te proberen, maar de AI is dan beter en de spanning daarmee extra groot.

    Ik heb zelf de season pass nog niet gekocht omdat ik de survivalmode niet zo geweldig vind.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok nice. Doodgaan en opnieuw proberen vind ik helemaal niet erg, ik juich het zelfs toe. Hou wel van een uitdaging, iets wat er naar mijn mening te weinig is vandaag de dag.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Helemaal mee eens!

    Als het om pittige en toffe games gaat, dan kan ik Giana Sisters ook aanraden.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Wie gaat er niet op Nightmare spelen? :+
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gisteravond 2 uurtjes gespeeld en wat een geweldige sfeer heeft deze game.
    Ik zou deze zeer aanrader nog ff mee te pikken nu ie nog in de aanbieding is
     

Deel Deze Pagina