Dat was wel de insteek ja, dat de AI alles behalve voorspelbaar zou zijn. Ik vind het alleen zo dramatisch dat ze hem dan direct een 5.9 geven...
Gamespot geeft ook een 6. Nu maar hopen dat The Evil Within wel goede cijfers krijgt. Er komen al zo weinig goede survival-horror games uit.
Er zijn tig sites die de game een goed cijfer geven hoor? IGN heeft trouwens zijn review al aangepast, het is nu ''Frustrating Alien AI'' geworden hahahaha.
Reviews aanpassen is al geen goed teken. Tast in mijn ogen zeer de geloofwaardigheid van de redacteur en de website aan.
Pu geeft een 8, eurogamer ook, pc gamer een 9. Van wat ik heb gezien is t zeker de moeite waard. Campaign ben je erg lang zoet mee lees ik overal. Vraag me alleen af of ik dat echt trek.
http://www.marktplaats.nl/a/spelcom...viousPage=lr&lr_snippet=horizontalRichSnippet Seems Legit, next gen ook voor 34,95.
Fijne cijfers, Beyond kreeg dat ook en is mijn GOTY van vorig jaar. Dit is heerlijk filmisch, zin in.
Dit gaat echt de reden zijn dat MS al die share shit terug gaat draaien straks Weet iemand de functies van de camera op de PS4 bij deze game. Op de achterkant staat namelijk Eye supported
Net besteld (YGZ). Er zat ook nog de originele crew en nog een extra DLC bij waarmee je het laatste gedeelte uit de film zelf kan spelen, wel leuk op zich.
Ja neem hem zo mee. Die originele crew zit erbij ook, alleen weet niks van laatste gedeelte uit de film
Zal overal wel verkocht worden. Dit iig bij Arena. Ben echt benieuwd, wil alleen weten wat de PS Cam functionaliteit is Edit: headtracking en noise detection Eerste wat me opvalt is dat de character models duidelijk crossgen zijn. Zo jammer
Ik ben nog niet volledig overtuigd van de gameplay. Heb wat beelden bekeken, maar enthousiast word ik er niet van. Speel em wel eens uit de budgetbak.