Wat reviews gezien en deze laat ik zeker liggen. Ik hoor echt teveel negatieve dingen in de reviews. En gezien het toch al druk genoeg is met games is dat ook niet zo erg ...
Ben natuurlijk niet heel ver nog. Maar ik ben bang dat deze game door verkeerde mensen is gereviewd op sommige sites. Net als Beyond: Two Souls, kreeg ook zulke uiteenlopende cijfers. Maar die vond ik geweldig (op sommige parts na) Ik ga vanavond verder en kan dat wat meer zegge. Enige wat ik kan zegge is dat de game traag is (bepaal zelf of dit goed of slecht is) en de sfeer heel goed
@ 0611: Mooi om te weten, maar pik hem wel uit de budgetbak. Hou al een paar dagen Marktplaats in de gaten, zo meteen ook nog weer even kijken. Heel fijn dat MP tegenwoordig zoveel beter werkt voor zoekenden.
Verdomme man. Loop met mm motion tracker in mn hand androids zachtjes te ontlopen. Zie ik ineens een 2e stip op mn tracker. Springt dat pleuris beest ineens op me. Schrok me de tering
Ik sla hem over. Ben enorm fan van de films maar dit is niet mijn soort game Vond Outlast bijv ook saai Het lijkt qua sfeer wel goed te zitten maar de gameplay spreekt me niet aan.
Ik heb hem gisteravond even opgepikt bij de MM Arena (60 eu voor Nostromos edition). Even een uurtje kunnen gamen. Ziet er erg gelikt uit (textures zijn allemaal hi-res) en i.t.t. de eerdere video's die ik zag is de lipsync wel in orde. Wordt daardoor menselijker. Het geluid is echt heel erg goed. Je bent daardoor telkens op je hoede. Loop je een trap op, hoor je achter je bijv. opeens een flinke knal. Schrikmomenten gegarandeerd dus. De controls zijn een beetje wennen (R3 is bijv. bukken), maar na een tijdje raak je daar wel aan gewend. Ik ben nog niet zo heel ver, maar je hebt wel echt het idee dat je op een zo goed als verlaten ruimteschip rond dwarrelt. Knap gedaan! Wel is het enorm scripted in die zin dat er iets gebeurt als je voorbij een bepaald stuk komt. Nu is dit ook zo bij The Last of Us en vele andere games, maar nu zat ik even vast in het begin, omdat ik blijkbaar één stukje op een computer niet had gelezen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling... Tot nu toe wel onder de indruk, ik hou namelijk niet van die snelle actie shooters/games.
Helaas ga ik de game niet kopen, omdat ik the Evil Within ga spelen, maar wat ik gezien heb op Youtube lijikt het me wel erg gaaf. Die gozer pewdiepie heeft wel een paar leuke filmpjes staan.
Ik know, maar heb gewoon de tijd niet om ze beide te spelen. Nu druk bezig met Destiny, en volgende week komt daar the Evil Within bij. En begin November Call of Duty en dan net daarna Far Cry 4 en Assassins Creed Unity . Druk druk druk
Als je een Alien filmliefhebber bent kan ik je dit zeker wel aanraden, het is misschien niet een al te enge game, maar ik vermaak me er zeker wel mee.
Game komt vandaag binnen via Bol. Ben erg benieuwd. De reviews zijn, als ik het goed heb, meer positief dan negatief. De rustige gamepla, wat voor sommige mensen een minpunt is, kan me wel bekoren.
Iemand een idee of je de tussen filmpjes ook op pauze kan zetten, dus dat je ze niet skipt als je op ''start'' drukt???
Nee, dat niet, maar gewoon voor het geval dat er plots iets tussenkomt. Vandaar dat ik het graag wil weten.