Spoiler Jup, dat was zo'n fantastisch moment met de lift. Duurde echt gigantisch lang en de muziek was zo geweldig goed. Even later kwam ik dit tegen, gelukkig ging het bij mij goed.
Wat video's bekeken en mijn interesse is toch wel gewekt hoor. Eigenlijk hou ik wel van dit soort games. In je eentje in creepy omgevingen lopen en jezelf maar zien te redden. Is de game echt zo goed?
Hij bevalt mij prima. Audiovisueel en spanning is goed gedaan. Twee minpunten: haperende cutscenes en af en toe wat scripted paden van de Alien.
Ik vind het echt wel een verrassing. Speelt prima en ziet er erg goed uit. Ik vind alleen de besturing in het begin erg wennen. (L) ingedrukt houden activeert rennen, (R) indrukken activeert/deactiveert bukken. Daar hadden ze beter de L2 en R2 voor kunnen gebruiken. Heb regelmatig gehad dat ik opeens begon te lopen toen ik wegrende van zo'n Working Joe. Geloof me, die game is zo beklemmend op momenten dat je dan echt een beetje in paniek raakt. Misschien hebben ze het expres gedaan, wie weet Ik vind deze game tot op heden echt goed! Een van de mooiste games die ik de laatste jaren gespeeld heb in ieder geval. Alle textures zijn hi-res (op PS4 tenminste) en het geluid is subliem! Ik zou deze game toch wel een 9 geven. Hij nodigt me namelijk uit om door te spelen, ondanks het feit dat sommige objectives erg lastig te behalen zijn de eerste keer. Dat komt ook omdat je in het begin te schijterig bent. Je moet gewoon veel sluipen. Het is echt een stealth horror game, waarbij de game dus niet horror is in de zin van gore, maar vanwege die Alien die op elk moment kan opduiken als je niet voorzichtig genoeg bent. Ik heb tot nu toe 3 mensen neergeknald en 2 Working Joes kapot weten te rammen. Meer niet
Na al dat hersenloze geknal in Destiny krijg ik toch ook wel zijn in deze game. De season pass vindt ik best prijzig. Zit er ook een online optie in of is het alleen sp ?
Plus survivor mode en evt crew expandables... SP is idd zo'n 15 tot 18 uur afhankelijk van moeilijkheid. Ik ben juist niet van dat vele knallen, daarom kan ik dit erg waarderen.
15 tot 18 uur klinkt acceptabel, meestal doe ik er zelf dan 25 uur over, niet echt een snelle gamer Denk dat ik er maar voor ga, lees veel positieve berichten over Alien.
Heb ook wat beelden gezien en de sfeer is echt top. Creepy shit.. Heb gelezen dat hij vrij repetitief wordt na een tijdje....ook een beetje saai... Dat houdt me een beetje tegen om deze game te kopen.
Onzin dat het saai wordt. Weet je wat pas repetitief is? Destiny! Spoiler Het enige is dat je missies hebt zonder die alien. Game is echt goed en blijft boeiend imo. Sfeer is echt super goed gedaan
Kick zeg. Ook als er eigenlijk niets gebeurd schrik ik mij de tandjes Weten ze leuk neer te zetten. Met klamme handjes naar bed, kijken of ik morgen nog durf te spelen...
Game wordt echt niet saai inderdaad . Gisteravond missie nummer Spoiler 10 gedaan, wat was die tof zeg.