1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Alien: Isolation

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 jan 2014.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb in paniek moeten rennen steeds daar. Ben bij
    16/18

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mensen (reviewers) die dat zeggen moeten m.i. geen games gaan reviewen. Elke game is repetitief!

Autoracen? Elke keer weer zo'n circuit afrijden, eventueel auto upgraden, etc.
    Voetballen? Elke keer weer een wedstrijd spelen....
    3D shooter? Elke keer weer knallen en proberen van A naar B te komen.
    The Last of Us? Elke keer weer geïnfecteerd persoon van achteren benaderen, een mes in zijn hoofd steken en weer doorhuppelen. Af en toe wat schieten, hier en daar een generator of plank zoeken en zo van plaats A naar B zien te geraken.

Echt zo'n kulargument! Deze game is natuurlijk ook repetitief, maar in mijn ogen totaal niet storend. Net zoals The Last of Us één van de beste games is die ik ooit heb gespeeld. Ja, je moet nu eenmaal van A naar B zien te komen en soms via een omweggetje C en D. Dat is de essentie van een game. Ik stoor me er totaal niet aan.

Enige waar ik mij aan stoor is dat sommige levels net te weinig savestations hebben (om je voortgang te saven), maar dat kwam vooral omdat het soms best lastig is. :p

PsychoBoyJack vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het ding met die savestations is natuurlijk dat het minder spannend zou zijn en je wat minder voorzichtig zou spelen als je overal en nergens kon saven. Bij mij komen ze precies goed altijd.

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wow, gaaf spel zeg. Hij is echt zeeeer spannend. Ook leuk dat je eindelijk niet steeds alles hoeft neer te knallen. Sfeer is het toverwoord.

Het enige minpunt nog toe vind ik de matig uitziende personages.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarentegen ziet de alien er echt goed uit

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
  7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Vanavond ga ik er weer voor zitten, zijn in :) Ik vind alleen de inventory wat onduidelijk.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat vind je onduidelijk. Er is een cirkel menu met wat je kan maken. En als je een component vindt waar je al het maximale bij je draagt moet je een item half craften zodat je weer ruimte hebt in je inventory

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik zal vanavond nog even kijken, kwam wat warrig over dat menu, maar kan ook aan mij liggen ;)

10. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk krijg ik hem morgen binnen. Wil hem nu ook echt gaan spelen:)

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Klaar met chapter drie, schreeuwen door het huis zeg. Still going on, haha omg.

Nol vindt dit leuk.
  12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is het echt zo erg ? Gaat wat worden hier dan. Ik leef mij altijd zo in, na een kwartiertje gamen zit ik helemaal in de game. Misschien toch maar een AED halen :)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld. Awesome. 8.5 IGN had iets gesnoven

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hangt van jezelf af haha. Ik hou totaal niet van horror en dan vooral geen gore. Maar daar draait Alien uiteraard niet om. Het is de spanning en sfeer dat je het gewoon benauwd krijgt. Geweldig gedaan!

Headset op, donkere kamer en je zit in een filmische wereld van Alien. Geluid blijft zo geweldig gedaan ook. Ik weet niet, maar buiten de cutscenes die niet altijd goed lopen en wat kleine bugs is dit gewoon een ervaring dat ik in jaren niet ben tegengekomen.

Net stukje uitgetest van DLC uit Alien en alle respect naar Creative Assembley. Wat hebben ze dat magistraal nagemaakt, kippenvel.

Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Opvallend ja, ik vind het spel ook veel spannender dan die typische horrorgames met over the top bloed en zombies en dergelijke.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toffe review. Ziet er op PC ook echt heel goed uit zag in die beelden. Is het vergelijkbaar op de X1/PS4?

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Gruwelijk mooi.

Die crew expendables stelt echt geen reet voor...

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Nee, waar gaat het dan over en wat moet je doen (zonder spoilers)? Ik moet die drie DLC dingen nog doen, maar wil eerst het spel uitspelen. Ben nu bij chapter 14 ofzo geloof ik.

Deel Deze Pagina