Hmm 3? Welke 3. Crew expendable is een kleine missie van 15min met de cast uit de eerste film. Niet heel veel aan
Pffff nog steeds geen Alien binnen Had juist dit weekend weer zin om een game te spelen Wat dat betreft heeft digitaal toch wel zijn voordelen. Edit: Werd echt net nog bezorgd
Nice. Game nieuw in seal kunnen regelen voor 37,56 inclusief verzendkosten. Hopelijk dinsdag binnen, benieuwd. Voor de Xbox One trouwens.
Netjes ja Ik heb hem zelf voor 35 euro overgenomen van iemand. Vandaag binnen gekregen. Ziet er echt als nieuw uit en de codes waren ook nog niet gebruikt. Ik ga dat trouwens voortaan ook zo doen. Gewoon een paar dagen na release op Marktplaats of ergens anders kijken. Bespaart je toch een hoop geld. Zo heb ik ook al een aantal andere titels gekocht vandaag. Alien dus een paar dagen geleden gekocht voor 35 euro, The Evil Within (toch maar gekocht voor deze prijs) voor 35 euro en Metro Redux voor 20 euro. Normaal zou ik iets van 140 a 150 euro kwijt zijn als ik deze games nieuw had gekocht. Nu 3 games voor 90 euro Scheelt toch 50 a 60 euro.
Crew Expendable, Last Survivor en nog iets.. ben even de naam kwijt. Drie dingen iig. Edit: Survivor Mode.
Marktplaats. Als je Destiny wil kun je mooi fokken met de verkopers, zijn zoveel exemplaren van. En Alien heb ik gewoon geduld mee gehad.
Vanavond begonnen en je zit er inderdaad meteen in man. Ik durf gewoon niet te staan en normaal te lopen, ook al gebeurt er niet zoveel. Maar als je in een stille omgeving speelt dan schrik je al van lichten die aanspringen of een fan die opengaat Geluid is inderdaad ijzersterk gedaan in deze game En het is ook wel even een verademing om een game te spelen waar je niet elke seconde hoeft te schieten
Doe je snel hehe. Echt hooguit maar een uurtje per dag, met pauzes. Langer is niet goed, hahah. AI is wel vreemd, mensen spotten je terwijl ik kruip van ver en nu loopt er een Working Joe gewoon langs me. Oh boy, Medical Bay. Shit my pants.
Pffff dit spel werkt echt op je zenuwen man Ik was net bij chapter 5 en daar durfde ik echt niet te lopen. Op elk moment kon die Alien je weer horen en moest je weer snel ergens onder of in duiken. Alleen al dat geloop van hem. Brrr Er gebeurt geen ene moer eigenlijk, maar toch ben je steeds op je hoede als je dit spel speelt.
Tjoh, dacht niet zo lang geleden dat ik op 3/4 zat, bleek ik pas op de helft te zitten. Ben nu einde missie 10. Dacht dat dat klote ding niet in die ruimtes onder de vloer kwam.... Kut beest Dat is m.i. Het enige minpunt van die game. Dat je af en toe niet weet waar je naartoe moet. Map geeft wel een indicatie, maar " take the elevator to ... " is niet altijd even goede info. Zo ook "escape via airlock" en dan wijzigt je objective halverwege pressurize room. Dacht ik ergens anders heen te moeten, maar moest gewoon bij die deur staan..... Komt allemaal door dat kut beest...
Ik vind het wel wat hebben. Game houd totaal niet je handje vast, vanaf minuut een gooien ze je in het diepe en je zoekt het maar uit.
Ik ook, ik vind het juist jammer dat veel games tegenwoordig een enorme pijl in je beeld zetten als je even een stap opzij zet. Laat spelers maar even nadenken.
Dit ja Gewoon die angst die je hebt omdat je niet precies weet waar je naartoe moet. En altijd maar weer rekening houden met die Alien
Daar gaat t ook niet om... Dat vind ik ook niet erg. Door de objective wijziging ging ik meteen dekking zoeken onder de vloer, maar dat was achteraf helemaal niet nodig.... Dat is zonde... Het verwart je soms.