Och ik verwacht echt een supergame, wil gewoon een beetje co-op aliens killen en online als alien mensen besluipen Meer moet je ook niet verwachten van een game zoals deze denk ik ^^
Ok game is dus gewoon overal al te koop. Mensen toevallig met de Hunter Edition? Wil echt die facehugger zien met foto's Was net bij Bart Smit maar die losers hebben alleen de normale versie. Dus niet meegenomen. Vanavond even bij Media Markt kijken.
Ik heb nog geen bericht gehad van FRS dat mijn Hunter Editie is verzonden, ik was gister op Keizerswaard waar ze de game al verkopen en hij had ook alleen de normale editie binnen gehad
Ik heb van een kennis die een gameshop heeft, namelijk foregames, gehoord dat er productieproblemen zijn m.b.t. de hunter edition, dit had hij van leverancier te horen gekregen , komt nog wel maar denk flink later. Ik weet niet wat voor trubbels specifiek. Ik zou willen dat ze avp2 voor pc porten naar 360.
Nou, eerlijk gezegd... je mist niets.. ik heb 'm net gehaald en ik vind 'm persoonlijk gigantisch tegenvallen. Vooral het melee gedeelte met alien\predator is echt kut gedaan. En de campaign is tot nu toe ook niet zo heel erg boeiend... zometeen maar aan de slag met de MP maar persoonlijk verw8 ik er weinig van
Serieus? Ik vind de game geweldig. Wat is er mis met het melee? Is prima gebalanceerd. Counteren enz moet je gewoon even doorhebben. Marine campaign is super, echt een heerlijk sfeertje vooral in die discotheek http://www.youtube.com/watch?v=pMx8zFgwZZk
Het voelt gewoon raar aan... maar dat had ik met mirror's edge en breakdown ook... FPS en hand to hand combat werkt gewoon niet altijd even lekker... IMO
Ik ben blij dat je dat eraan toevoegd Misschien vind je het leuker als je het melee gebeuren een beetje onder de knie krijgt en meer mp speelt avp xbw
Vanmiddag naar Media Markt Rotterdam gegaan voor de SE, krijgen ze hem niet eens binnen , E-plaza en FRS verwachten hem vrijdag pas / begin volgende week >.> Nog even wachten dus :>
mocht je er 1 vinden dan zou ik hem wel even in de winkel controleren, de bijgeleverde facehuggers schijnen nogal brak te zijn http://kotaku.com/5474819/sega-replacing-broken-alien-facehuggers
Heb de demo net ff gespeeld, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het best een klote spel vond, de MP in ieder geval. Je ziet geen kut, en dan af en toe knal je iets bewegends volledig overhoop om vervolgens in je rug gebeten te worden door een of ander kut beest. Ik kon me er in ieder geval niet echt mee vermaken...
Hmmm. Ik denk dat ik een paar maandjes wacht. De kans op dat het tegenvalt is me iets te groot. Eerst ff kijken wat jullie ervan vinden, de demo kon me namelijk ook niet echt bekoren.