Dr zou toch vandaag enkel op de release dag extra content verschijnen op market place heb nog niks gezien...
De MP demo is ook kut. het is Deathmatch, het is best een kutmap en ze gooien je erin zonder je ook maar IETS uit te leggen. De game is in Team Deathmatch geweldig op de open maps. Lekker met 3/4 andere marines tegen Aliens samenwerken. Totaal ander team. AvP is zeker een leuke game, zeker als je van het Alien of Predator universum houdt. De game doet gewoon goed wat het hoort te doen, sfeervol aliens afschieten.
Man ik wil m graag kopen, komt de stufi deze maand later! Hoe is de infestation mode? En de survivor mode met 4 man?
GT review ziet er anders best goed uit... maar het is niet een game gericht op het vasthouden van je handje. Ik heb gehoord dat ook deze AvP weer een pittige SP campaign heeft (qua moeilijkheidsgraad) en het niveau online is brutaal omdat alle rassen zo krachtig zijn. Behalve natuurlijk de marines, maar die dienen toch alleen als fodder.
ik verwacht dat deze game snel in de budget bakken, of sales wordt opgenomen.. en dan zullen er veel mensen overstag gaan om m te kopen, dus t wordt een "budget" succesje voor de makers. (ps damnation was zooooooo kut)
Goh, zie dat de Hunter Editie op voorraad is bij Dimensionplus en bij Gamemania (onderdeel van FRS), WTF, waarom doet FRS er dan in helemaalsnaam zo lang er over om het te leveren zoals dat aangegeven in de ontvangen mail, daarin staat dat ik hem pas eind volgende week kan ontvangen, toch maar eens even bellen een maandag met de FRS
Ik begrijp de negativiteit rond deze game echt niet, ok hij is niet gericht op een mainstream publiek duh! Deze game is voor fans van de films en fans van coop gameplay.
Naja de ontwikkelaars zijn inderdaad "diep" gegaan kwa background story etc maar het was vooral bedoelt om nu eindelijk ook eens de wat "onbekende" speler ermee in aanraking te komen
Must have voor mij dus, hoe lang is de Marine campagne? Aangezien ik die in de eerste AVP ook het spannends vond.
Ik doel op dit. Join ussssssssss Schrikmomenten genoeg, vooral als marine in multiplayer. Ik heb de sp nog niet echt gespeeld, een vriend liet het einde van de marine sp zien. Beetje kut want nu weet ik al hoe het afloopt, maar wel vette combat.
Heeft iemand de special edition gekocht, en daarbij de dlc gekregen? Ben echt benieuwd naar de extra maps.