Ik vond spel geweldig, heb genoten. Vooral finishing moves. Het is alleen wat kort, heb het snel uitgespeeld. Ben echt fan van aliens en predator, kan niet wachten tot "Aliens: Colonial Marines" uitkomt.
Hoe lang ben je per campaign bezig? Was niet van plan hem te kopen, maar m'n broertje heeft em gekregen, dus toch ff spelen
Je bent redelijk snel erdoorheen. In een dag kun je het uitspelen. En ik speel online en vind best leuk, kwestie van smaak.
De Marine missies (heb er niet zoveel gespeeld) vind ik tot nu toe erg zwak. Predator vind ik tot nu toe wel leuk. Beetje heen en weer springen en Marines killen. Het vechten tegen de Aliens valt dan wel weer tegen. Ach, toch maar wat meer tijd in steken!
Heb hem eindelijk binnen marine missies vindt ik wel strak juist. schijnt alleen dat elke SP mode maar 2 uurtjes zijn das wel erg kort..
Mja ik heb 3-4 uurtjes gedaan over de alien missies, maar ik doe dan ook graag rustig aan Online is where its at!
Okey speel op normal want op easy ren je er denk zo doorheen.. Ja multiplayer al vaak gespeeld bij een maat op de ps3 zeker cool
Speel ik net mixed team deathmatch gaat die host de laatste minuut eruit... omdat ze verliezen shit wat een triestheid.
Zal wel een bug zijn, ik heb nergens last van\o/ Vond de alien campaign duidelijk toffer dan de pred. Maar dat kan ook aan mijn persoonlijke voorkeur voor de xeno's liggen
Heb et aan de praat gekregen na 3 verschillende joypads deed nu meteen na tutorial op de grond en deed oude pad erin en werkt nu hele spel opeens weer prima...
Is de marine campaign maar 40 minuten lang?(kort) Ik heb net wat stukje van dit gekeken, en het zijn 4 delen van 10 minuten. Het lijkt er op dat deze speler echt de marine campaign in uitspeelt op die laatste video. [yt]mt2Zaq4XtMc[/yt]
Ik heb t filmpje niet gekeken maar ik kan me voorstellen dat het mogelijk is als de moeilijkheidsgraad laag is. Dan is het wel een speedrun: mario bros kon je ook in een paar minuten uitspelen terwijl je daar de eerste keer toch echt een paar uur mee bezig was.
Net even die demo geprobeerd had m al een tijd geleden gedownload eigenlijk nooit aan toegekomen. En dit was de 1ste keer dat ik de demo na 5 minuten weer van me xbox afgooide. Baal er wel van had namelijk best wel hoge verwachtingen
De dooddoener van menig goed spel. Als je te hoge verwachtingen hebt vind je een spel dat je anders wel leuk had gevonden, kut.