Demo komt donderdag http://www.destructoid.com/aliens-vs-predator-demo-set-to-hit-xbox-live-this-week-162278.phtml http://steamcommunity.com/groups/avpgalaxy/announcements/detail/72225800096042865
Hmm, ziet er leuk uit. Maar ik denk dat ik toch maar wacht tot ie op de bazar staat of ergens in de budgetbakken ligt.
Jazeker wel. Maar ik moet een beetje op m'n uitgaven letten, begin ik de laatste tijd te merken. En er zijn bepaalde games (BC2, ME2) die nog altijd dikke voorrang hebben op deze game. :b:
Nee, het is 3x leuk ( met elke Species 1x ). Daarna niks meer aan. Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven. Gameplay is vrij gevoelloos imo.
Ik vind zelf dat je de demo/game niet te snel moet afschrijven. Erg cool dat je als Alien echt over de muren en plafond kan gaan, en je kan ook die lichten mollen, al heb ik dat nog niet gedaan. Ik vraag me dan wel af of het eerlijk is als je het vergelijkt met de Marine, want die is behoorlijk fucked als Aliens en Predators op je afkomen. Zover ik kan zien heeft de Marine alleen die HBS en verder een flashlight(wat hem eigenlijk verraad natuurlijk), ik vind het wel spannend en voor de eerste keer dat ik tijdens een Multiplayer sessie schrikmomenten had. Maar tegelijkertijd vraag ik me ook af hoe lang het leuk blijft. De graphics zijn ok maar zeker niet baanbrekend, toch jammer. Verder kan de Marine niet eens 'down the sights' richten, en dat vind ik een gemis...anders kun je nog vijanden van afstand een beetje raken. Maar de game heeft absoluut wel potentie..of was het nou potentieel? Ah well...ik vind dat de demo wel wat heeft.
Naja de MP stelt niet mege veel voor. Het is grappig om even met een alien rond te rennen. Vooral ook omdat je natuurlijk tegen muren enzo kan oplopen en je door muren heen kan zien waar je vijand is. Na 5 potjes is de lol er wel vanaf, kan me niet voorstellen dat dit veel wordt gespeeld online.
Vergeet niet dat deze mode (normale DM) de minst interessante mode is in de multiplayer. Ik ga vanavond eens kijken of ik het leuk vind.
Het is Deathmatch only demo .De volledige game heeft verschillende team modes die er erg vet uitzien, en 4 player coop.
Smaken verschillen, ik zie nog steeds enorm veel in deze game. Al zie ik mezelf weinig deathmatch spelen als ik de game gekocht heb. Het lampen uitschakelen met je staart als alien is fantastisch, zo creëer je superdonkere gangetjes waar je je prooi op kan wachten. Marine lijkt wel zwak, vooral door zijn lage health. Maar marines zullen in andere gamemodes veel beter uit de verf komen denk ik. De flamethrower die ik mensen soms zie gebruiken is wel vet sterk, alleen is de vraag waar de hell die mensen m vinden.
Precies, stel je team-dm eens voor. En dan in een toffere en tactischere map, dat kan echt wel nice uitpakken, we zullen het zien