Alien vs. Predator Special Edition's DLC bij launch Nieuws | 10 februari 2010 - Tim Jones, Head of Art and Design bij Rebellion, verklaarde vandaag tegenover VG247 dat Alien vs. Predator bij de launch reeds downloadable content voorgeschoteld krijgt. Het Map Pack, welke exclusief te vinden is in de Survivor en Hunter Special Edition, wordt namelijk op 19 februari voor IEDEREEN beschikbaar gesteld. Hoop dus dat wij het ook gratis die dag kunnen downloaden
Wanneer is de officiële release? Wil hem zsm ophalen, met z'n 4e survival mode op de bank lijkt me zo freaking epic!
oh relaxed, vrijdag komen er toevallig wat mensen een biertje drinken dus dat komt mooi uit om de multiplayer grondig te testen btw, wat ziet de Special Edition er sick uit hoop dat ze die voorradig hebben liggen @ frs :>
Enige wat ik hoop is dat die facehugger wel van normale kwaliteit is. Iets in de trend als van Sideshow of Neca of McFarlane collectibles en niet een of ander plastic klote ding. En hopelijk een 1:1 schaal
Vergeet niet jullie Gt's in dit topic te plaatsen! Dan kunnen we komend weekend/volgende week flinke xbw potten spelen\o/
Mja gamespot geeft sommige games wel vaker een laag cijfer, die ik dan later heel tof vind. De klachten over het moeilijk besturen van de Alien, vind ik echt gezeik. Ik ga toch ook niet zeuren dat ik bij SF4 niet gelijk een ubermoeilijke combo kan. Ik ga de game hoe dan ook halen, ik vermaak me behoorlijk met de demo en ik weet dat dat de kutste multiplayer mode is
Ja speel nu bionic commando vindt ik erg bruut heb ook overal laag gescoord.. maar goed we zien het wel demo vond ik ook zeker cool van avp
Iemand al gespot? Ik wil hem hopelijk vandaag ophalen maar alles is hier volgens mij dicht vanwege carnaval :|
Free Record Shop Keizerswaard Rotterdam verkoopt hem ook al, grrrr nou hoop ik dat FRS zo snel mogelijk de internetbestellingen ook versturen o.a mijn Hunter Edition. Echt wat is dat toch de laatste tijd met de FRS, alle internetbestellingen komen elke keer later bij de mensen thuis aan
Gister begonen De Alien is in het begin inderdaad een beetje tricky, maar dat komt voornamelijk omdat je veel op plafonds en muren loopt. Best vaag voor je oriëntatie Wel erg tof dat je constant mensen aan het besluipen bent. Je kunt strakke finish moves maken en een facehugger op het gezicht van een marine plaatsen is ook mooi. Vanavond verder met het 3e level. Heb tot nu toe alleen met de Alien gespeeld en het is even wennen, maar zeker wel tof. Ik vind de game ook geen hoogvlieger verder, maar mensen die het Alien vs. Predator gebeuren leuk vinden zijn er zeker wel een tijdje zoet mee