Bron: IGN The future according to Randy Pitchford The irony is strong in this one Aliens krijgt overigens een 5 bij IGN.
Mooi. BIA next gen + Ardennen is alles wat ik nodig heb. Hoop alleen dat ze dat Furious project hebben opgegeven ook al hebben de BIA naam weg gehaald. Focus gewoon op BIA en Borderlands als Gearbox zijnde.
Bron: Eurogamer Als dat klopt dan (en dat is de vraag natuurlijk) dan is het niet gek misschien dat de kwaliteit van A:CM te wensen over laat. Maar het zou ook betekenen dat Pitchford gewoon met een strak gezicht heeft lopen liegen.
Zelfde gedoe zoals Duke Nukem dus. Blijf gewoon games maken vanaf het begin. Zoals BIA en Borderlands. En dat zijn wel successen.
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-12-aliens-colonial-marines-review 3/10 Onbegrijpelijk, heeft de uitgever dan zo weinig vertrouwen hierin gehad? Dit zou toch bakken met geld kunnen verdienen als het goed gedaan word? Kan me ook niet indenken dat dezelfde studio die vorig jaar nog Borderlands 2 heeft uitgebracht nu ineens met zulke rommel komt, dit moet in stukjes gedaan zijn door verschillende devs met zo laag mogelijk budget Snel vergeten en de license geven aan de rockstar studio die Max Payne 3 heeft gemaakt Co-op 3rd person Aliens shooter met echte physics en een echt verhaal pls
'Prima te doen' behoort eigenlijk geen graadmeter te zijn voor een franchise als Aliens. Dit had gewoon een spel moeten zijn die overal hoge scores zou halen en het niet moet doen met op zijn best middelmatig. Dat verdient de Aliens franchise gewoon niet.
ik vind hem prima te doen,... maar ben het ook wel eens met jouw uitspraak Ben benieuwd of er ooit nog een triple aaa Aliens game uitkomt :b:
Fijn dit allemaal. Wat wel tof zou zijn, is dat het team achter Assassins Creed eens stopt met die games en een predator game maakt met die gameplay stijl. Tot overmaat van ramp werkt m'n Aliens ook nog eens niet via Steam .
weet iemand hoe je ACM offline met bots speelt?? ik wil graag offline met bots spelen, en volgens mij kan dat. dat kun je zien in dit filmpje aan de namen: http://www.youtube.com/watch?v=99DIYZtzflk&feature=em-uploademail please antwoord op mijn bericht als je weet hoe je offline met bots speelt. heel erg bedankt!*)
Ik heb zo'n vermoeden dat het geen bots zijn maar dat het tijdens een press sessie opgenomen is. Als je namelijk degene die speelt iemand ziet killen dan zie je ook 'xeno XX' Volgens mij is alleen survivor offline te spelen met bots, maar dat durf ik je eerlijk gezegd niet met zekerheid te vertellen.
Damn, wat een wanproduct heeft Gearbox afgeleverd met deze game..... Hier mogen ze serieus niet eens geld voor vragen. Wij horen geld toe te krijgen om dit te spelen. Game voelt echt mega mega afgeraffeld aan....
[yt]3z2qVebxlUo[/yt] Trolololo... Ging eens checken wat er zo slecht aan is op de pc, meteen uitgedaan, crap.