1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aliens vs Predator extinction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 19 jul 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk nog info over AvsP:E ? Op tothegame staat dat ie op 8 augustus in NL komt. Ik heb eigenlijk niks kunnen vinden over deze game ( :confused: ), en aangezien ik toch wel fan ben van de Alien films ( en van Predator trouwens ook ), zou ik eigenlijk wel wat info willen hebben...

    Heeft iemand dus wat info ?


    /EDIT:

    Ik heb de officiƫle site gevonden, dus sorry voor het onnodig posten O-)


    PS: Officiƫle site is: http://www.eagames.com/official/avp_extinction/
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  2. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een RTS je kan geloof ik met de 3 rassen (alien,predator en de mensen)
    verder weet ik ook nix
    wil der namelijk ook meer over weten
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me nogal saaie game....ze wijken hier totaal af van het shooters genre.
     
  4. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar het lijkt mij dan wel weer leuk om strategie game te hebben gebasseerd op de A vs P games.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wordt het geen fps!!! Dat is zeker minder. Lijkt me anders geen ruk aan!!!
     
  6. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ik wel kopen:D
     
  7. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt ie wel leuk, wanwege de verschillende types van de rassen, zoals een Alien Queen, Alien Hunter etc.....
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat deze game gaat floppen, Ik ben een total ALIEN Saga en Predator fan in hart en nieren maar de screens overtuigen mij helemaal niet..vind het ook het verkeerde game genre, ze hadden beter weer een shooter kunnen doen met DOOM III achtige graphics en co-oparative mode ofzo...samen door de donkere gangen jagen of gejaagd worden, dat lijk me nou geweldig...

    Ik ga wel de reviews afwachten, ben wel benieuwd wat ze er van bakken met deze totaal andere richting, maar hij komt niet in me collectie denk ik.
     

Deel Deze Pagina