Sjarrl NL: Laat even weten of je de achievment al hebt. Anders voeg mij maar toe en haal ik hem zo snel mogelijk met je
Graag, ik zal je toevoegen. Ik heb alleen nog nooit die missies gespeeld, dus wat hulp kan ik wel gebruiken.
Zelfde voor mij, multiplayer nooit echt gespeeld, dus als we met een paar man deze kunnen halen zou het fijn zijn
Ook het zelfde verhaal voor mij . Heb best weinig ervaring met de multiplayer dus zou leuk zijn als we hem met een paar man kunnen halen. Ik zal binnenkort even wat filmpjes op youtube kijken over die missies zodat ik tenminste een beetje weet wat de bedoeling is.
Kun je die fly-the-coop achievement met een party halen? Dan wil ik ook wel helpen. Ik dacht dat het ranked moest en je zo geluk moest hebben om bij elkaar te komen.
Ik kan vanavond wel helpen met fly the coop van gta, voeg me maar toe. Joinen is niet zoon groot probleem als je gewoon allemaal tegelijk gaat zoeken.
Zijn er ook mensen die in Pro Evolution Soccer 2009 de Hatrick, Winning Streak en High Win Ratio achievements willen halen?
Hallo ik zoek nog mensen voor een aantal online achievements voor Saints Row (1) het gaat om de volgende achievements: Thug (10)- Reach a TrueSkill rank of Thug in any multiplayer mode. Killa (20)- Reach a TrueSkill rank of Killa in any multiplayer mode Gangsta (40)- Reach a TrueSkill rank of Gangster in any multiplayer mode Kingpin (80)- Reach a TrueSkill rank of Kingpin in any multiplayer mode Hier is een makkelijke manier voor om deze 4 te halen namelijk: Use the Kingpin Glitch. Gather 6 of your buddies from Xbox Live and make a lobby for Gangsta Brawl. Then start the game and after 10 seconds or the first kill have your entire team quit except for you. Finish the game Win/lose it doesn't matter just finish the match and your Trueskill Rank will shoot up. This is how it should work. Game: 1 lvl 1 to lvl 17 Game: 2 lvl 17 to lvl 21 Game: 3 lvl 31 to lvl 27 Game: 4 lvl 27 to lvl 29 Game: 5 lvl 29 to lvl 35 Ik heb dus naast mij nog 6 mensen nodig die deze achievements met mij willen halen. Schrijf hieronder je gamertag en we gaan het een x halen. 1: I DE MEESTER I 2: D00mfighter 3: 4: 5: 6:
Ik had eerst in de 4500 ofzo maar nu 700 ofzo overnieuw maar gamerscore is in mijn ogen alleen wat leuks en meer ook niet want gamerscore zegt helemaal niks over hoe goed je bent in gamen