1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[All] Achievements halen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door vPx Secour, 15 feb 2009.

  1. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat die Fly the Co-op maar, wat een klote achievement is dat zeg :mad:
    En matchmaking :mad:
     
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt zeker niet bijelkaar in? ;)
    Ook daar zijn oplossingen voor :)
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, matchmaking hadden wij echt een probleem, gisteravond, desondanks het 'Preferren', bij het Player Review. Maar toen waren de Amerikanen ook nog niet aan het slapen ;)

    Toen we het vanochtend probeerden, kwamen we telkens bij elkaar in de match :) Maar Deal Breaker is echt ziek! Onze beste tijd was 09:20 (En je moet 07:04 halen).
     
  4. joerylive7

    joerylive7 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    goede avond,

    heb een vraag ik heb net fifa street 3 gekocht heb bijna alle niet online achievements al maar nu moet ik ze nog van online MAAR er staat voer je e-mail in dat deed ik maar is niet correct heb ik miss die theme bundle #1 voor nodig is 150 microsoft points maar moet egt weten wat ik nodig heb om online te kunnen spelen

    alvast bedankt

    gr joerylive7
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je hoeft zeker niet die Theme Bundle #1 te kopen voor online te kunnen. ;) Wat ik denk, is dat je een Ea Nation (ofzoiets) account moet maken.
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar iemand met GTA4 die me iets van 3 minuten wil helpen :)
    Stuur me maar een friend request met iets van GTA er in. De laatste tijd krijg ik ineens zoveel friend requests..
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Waarmee moet je geholpen worden? Ik heb evt. nog wel tijd en zin om GTA gewoon te spelen voor enkele achievements, waaronder 'Fly the Co-Op'.

    Ik heb je al in mijn FL staan. :)
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil ook wel helpen.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die de online achievements van NBA: Street Homecourt wilt boosten? Duurde volgens mij niet zo lang, maar 30 minuten oid.
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik niet zo vaak reageer trouwens, zit zowat altijd in pvt-chat met mensen O-)

    Ik zou graag even de Car Jack City willen winnen, aangezien niemand dat meer speelt is dat best moeilijk. Zoek in principe 2 personen, kost je wss 5 minuten :)

    (Ben alles voor de 2e keer aan het halen voor Auf Wiedersehen Petrovic, omdat hij de eerste keer bij mij glitchte..) :x
     
  11. UltimateTeam

    UltimateTeam Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de GTA achievements echt moeilijk, bovendien speel ik vaak met codes :D
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit is online he;)
     
  13. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive 4|:-. Graag iemand die mij kan helpen met het verkrijgen van de "win streak" achievements, oftewel iemand die zich even beschikbaar stelt om non-stop in elkaar geslagen te worden. Graag ook iemand die zelf niet de achievements heeft, dan kan ie mij daarna ook afmaken, is wel zo eerlijk.
    Mijn gamertag is, hou je vast: n00bish gAmEr
    Ik was 12 jaar oud toen ik het ding kreeg (nu 16) en een naamverandering is weggegooid geld natuurlijk.

    Ik wil mijzelf overigens ook aanbieden als achievement buddy, ik heb de volgende games in het bezit:
    - Gears of War 1
    - Guitar Hero: World Tour
    - GTA IV
    - Saints Row 1 & 2
    - Splinter Cell D.A.
    - Sonic the Hedgehog 2(arcade, niemand speelt dat spel online en daar kan je een achievement voor halen.)
    - Streets of Rage 2 (arcade, zelfde probleem als hierboven).
    - Ghost Recon Advanced Warfighter
    - Viva Pinata
    - Fable 2 (op het moment heb ik die uitgeleend)

    Voeg mij maar gewoon toe, laat weten wat je wil en dan kan ik je zo helpen. Ik ben zeer vaak beschikbaar!
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je nodig van Streets of Rage?

    Ik moet zelf die onmogelijke 800K-achievement nog ( ben jaloers op Gijs 666! :9 )
    Weet overigens niet als die nou handiger is om te halen met 1 persoon, of met 2.
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Please. Help me met de achievement van sr2 van alle grafity places. I want to know all places.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet UNO nog 2 achievements van halen, dus als iemand geïnteresseerd is: Stuur maar bericht via XBL dan!
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm , iemand zin om Horde tot 50 te doen? Ik zelf ben al bij 30 gekomen.
     
  19. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij eigenlijk vooral om de korte makkelijke achievements die niet behaald kunnen worden omdat geen hond dit spel meer online speelt, dus de online versus achievements (2 stuks).
     
  20. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik zoek nog iemand om te boosten met Doom Arcade game online.
    De 50 en 100 Kills achievements.
     

Deel Deze Pagina