1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[All] Achievements halen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door vPx Secour, 15 feb 2009.

  1. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de Hero King achiev van Soul Calibur IV boosten? Ben level 10 nu, moet naar 20. Kan je ondertussen helpen met de andere online achievements (alle maps gespeeld, tegen alle characters, 2 wins achterelkaar) add me: Ninja Wanda
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een zooi aan Gears of War 2 achievements dat ik nog moet halen. Het zijn hele makkelijke achievements die heel veel mensen al hebben, dus als er iemand zo vriendelijk zou zijn om mij ermee te helpen/ te vertellen hoe ik de achies moet halen, stuur maar een friend request op XBL en dan praten we er wel over in een party. :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil wel helpen. En je weet als het goed is al dat ik net gold heb besteld.

    @syn3gry

    Ik wil wel helpen moet die achievement zelf ook nog... Andere mensen die mij/ons nog willen helpen met de gears 2 horde 50 achievement?

    Ik moet ook nog Gears 1 uitspelen op insane. Ben al heel eind act 3 geloof ik. In ieder geval dat je in zo´n trein wagonetje zit. Als iemand kan helpen zou dat fijn zijn.

    En als iemand mij zou willen helpen met 'Fly the Co-Op' zou dat erg fijn zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  6. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die nog Gow 2 achievements moeten, ik moet o.a. nog 3x king of the hill winnen, 10 meats flags en ook nog de eerste 10 rondes horde op de snowblind maps. Ook moet ik hem nog op Insane uitspelen.

    Zoek ook mensen voor Army of Two, Mercenaries 2 en Stranglehold. Let me Know!
     
  7. xll killed xll

    xll killed xll Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  8. joerylive7

    joerylive7 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    heej heeft er iemand hour of victory of (army of two, ssc challenge pack) want heb nog achievements nodig en het liefst van hour of victory want niemand heeft bijna die game

    gr joerylive7
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had de game wel, maar denk dat ik hem niet meer heb. Volgens mij geruild. Zal vanavond thuis wel even kijken.
     
  10. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de SSC challenge pack. Ik moet nog 1 achievement halen, dus voeg mij maar toe.

    Edit: Ik heb je toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wil graag die MP host achievements boosten. \o/
     
  12. joerylive7

    joerylive7 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je geaccpteerd ik moet moet nog alles van ssc challenge pack
     
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal je wel toevoegen. Ik wil bij alle Gears of War 2 achievements wel helpen. Alleen denk ik dat ik je met de mp achievements weinig kan helpen.
     
  14. Fungamer NL

    Fungamer NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die de dlc hebben van stranglehold en die de online achievements nog nodig hebben....
    Ik heb me net aangemeld voor deze site dus ik weet niet hoe het verder werkt maar als je hulp kunt gebruiken en hulp geeft aan mij add me dan maar met een berichtje erbij dat het voor stranglehold is groetjes....
     
  15. Fungamer NL

    Fungamer NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    stranglehold

    He mensen ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die de dlc hebben van stranglehold en die de online achievements nog nodig hebben....
    Ik heb me net aangemeld voor deze site dus ik weet niet hoe het verder werkt maar als je hulp kunt gebruiken en hulp geeft aan mij add me dan maar met een berichtje erbij dat het voor stranglehold is groetjes....



     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Post het anders nog een keer, misschien dat ze dan wel reageren.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de DLC van Stranglehold niet. Vond het echt absurd om 1200 punten neer te lappen voor een paar maps, om in een kwartiertje 250GS bij te krijgen (aangezien online mode zo goed als dood is, moest je dat wel met een buddy doen).

    Hour of Victory heb ik ook niet meer.

    Iemand Viva Pinata Party Animals en die challenge 14 unlocked heeft? Dit is de enige challenge event die ik nog moet zien te unlocken, maar na heel wat uren spelen (off- en online) krijg ik hem maar niet.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand die nu zin heeft om bomb da base II en Deal Breaker te doen in gta IV?
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om Carcasonne achievements te boosten?
    Ook nog iemand nodig voor 1 achievement van Bomberman, frag an cowboy.
    Dus als iemand kan helpen hoor ik het graag.
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2: Iemand die op de 5 flashback maps wave 1 t/m 10 wilt doen met mij?
    En als mensen nog World Tour achievements willen halen, ik wil iedereen helpen. Krijg ik ook weer sneller me bling bling haha.
     

Deel Deze Pagina