Mensen die zin hebben om horde te doen op combustible,snowblind en dark corner maps voeg me toe, ik moet namelijk alle achievements nog xP Gt= PimIaden
Fight Night Round 4 Ik zoek iemand die met mij de online achievements wilt halen. Het gaat om deze achievements: PHP: Win 5 online Ranked matches Win a match in Online Championship Mode Win a online Ranked match after being knocked down twice win 10 online matches Als je zelf ook nog achievements moet hebben help ik je daar uiteraard ook mee
Die moet ik ook nog allemaal, en je staat toch al in mijn lijst dusse, als het geboost kan worden wil ik wel meedoen
GTA IV: 20 Multiplayer Ranked Races winnen. Iemand? En Undertow ook nog, moet ik een jaar na dato nog steeds halen
Ja Niet echt makkelijk om nog achievements te halen, want het heeft een slechte matchmaking. Laat staan met onbekende mensen Maar met goeie afspraken kom je al heel ver, (met heel veel zoeken, dat dan weer wel..)
Mensen die Undertow nog moeten uitspelen, stuur me maar een message. Hoe shitty die game ook is, 200/200 moet ik hem halen
Haha, vorig jaar ben ik er mee beziggegaan maar zo saai dat het was (Toevallig in zomer '08, dus precies een jaar geleden ) Wie wilt spelen voegt mij maar toe. Dan spelen we gewoon potjes om die 100.000 kills te krijgen.
Mensen die nog CoD WaW archievements willen halen op Veteran? Co-op mode? Ik heb het spel al op Regular uitgespeeld maar zoek graag iemand op hem ook op Veteran uit te spelen! Add me!