Ik voeg je toe voor Saints Row 2! En Modder, voeg me maar toe of laat wat weten als je je disc hebt gevonden
We gaan na de wedstrijd de lastigste Left 4 dead achievemens halen, omdat je dit met echte spelers moet doen zoeken we 1 of misschien 2 mensch. Voeg maar toe
Iemand interesse om Saints Row 2 co-op te doen? Of Gears of War 1 co-op. Hoop van zondag tm donderdag toch wel regelmatig tijd te hebben.
Ik wil ook wel meedoen Met coop sr2 ben nog niet begonnen dus dat kan goed uitkomen, voeg me maar toe en dan accepteer ik je uitnodiging wel.
Iemand intresse om de online achievements van Need for speed Carbon, of jef dam ICON te halen met mij??? Of speelt niemand die spellen meer??
Hier komt een hele lijst met games die ik nog in co-op wil doen. Arcade games: Bionic Commando: Rearmed Splosion Man Castle Crashers N+ Retail Games Left 4 Dead Crackdown Saint's Row 2 Army of Two Resident Evil 5 Gears of War Tom Clancy's HAWX Dus heb je 1 of meerdere van deze spellen en wil je mij hierbij helpen, voeg me dan toe op Xbox Live.
Ik zoek 2 of 3 mensen om wat online wolfenstein achievements te gaan halen, hiermee doel ik op de map chievs, en en de kills en revives enz. Voeg me maar toe en we spreken wel een keer af. En modder, ik wil ook wel meedoen Saintsrow 2
Waarschijnlijk ergens vanavond na achten. En anders ben ik wel morgenavond aanwezig Want ik ga nu eerst even m'n manager mode seizoen afmaken in Fifa.
Ik heb een lijstje gemaakt van games die ik graag nog zou willen boosten: -Need for speed carbon -Def Jam ICON -Dead or Alive 4 -Top Spin 2 Als iemand intresse heeft achievements met mij te willen halen, laat het me dan ff weten
Ik zoek ook nog iemand voor Carcasonne... Die multiplayer achievements zijn volgens mij zo gehaald en dan hoef ik alleen nog die achievement van zoveel 1000 punten totaal.
Zoek nog een co-op partner voor Gears want ik mis 2 missies in co-op voor de achievement. Tevens ook de 5x? tot level 10 op alle flashback maps in horde. Forza 2 de bekende 1 miljoen Uno de challenge achievement waarbij je 2x succesvol moet bluffen...
Sjah, als er ooit eens een paar mensen bij elkaar komen en elkaar helpen met die 1 miljoen achievement wil ik wel meedoen (althans voor Forza 3 )