De eerste sessie was een succes! 1,000,000 Online Credits Eindelijk van Forza2 gehaald! Met veel dank aan Antraxx, VincentG en VnDN!
Morgenavond 17-2-2009 (eigenlijk dus deze avond ) is er weer een sessie voor Forza2. Ik ben er sowieso voor de liefhebbers om 21.00 uur bij om te helpen. Meer mensen zijn dus van harte welkom!
Chill. Hoe meer mensen de race starten, hoe meer je krijgt. Anders ben je bijna voor niks een uur aan het rijden.
Ik wil me opgeven voor: GOW 1 (insane or what else) Rainbow Six Vegas 2 Bomberman LIVE! Add me maar secour als je ze samen wil halen GT: mikeVermeule
Ik wil je wel helpen met de achievements voor Fuzion Frenzy 2, moet ze zelf ook nog. Volgens mij moet het allemaal binnen een uur wel lukken. Heb het spel alleen nu even uitgeleend. Voeg me maar toe dan spreken we een keer af. gt= godsmack2570
Red alert 3 (liefst sp zover) Chessmaster Live Ik kan helpen met H3 en CoD4 (zover dat kan). Airwave is RLC, laat maar weten.
Mooi man, Dit zijn de 4 online achievements die ik nog moet halen ( en jij dan ook waarschijnlijk) -The First Victory (25 points) Win 1 victory in the Online Battle Mini-game Frenzy! -Tournament Hero (100 points) Win an Online Tournament! -Mini-game Frenzy Hero (100 points) Win 10 Online Battle Mini-game Frenzies! - Custom Hero (100 points) Win an Online Custom Game! Ik voeg je vanavond toe dan spreken we een x af. tot dan!
Goed bezig. Ik voeg je vanavond even toe. Ik heb ook nog geen enkele online achievement dus dan zullen we ze vanavond ff samen doorlopen en bespreken hoe we ze het beste allemaal kunnen halen!
Morgen: Gears 1: Insane Gears 2: Insane PGR4: Multiplayer Skate 2: Multiplayer Texas hold'em poker: Boosten Wie heeft morgen alle tijd van de wereld, en 1 van deze spellen? Voeg me toe, en we zullen punten scoren. vPx Secour van 11.00 - 01.00
Jup. Vanaf 21.00 zouden we er iig zijn. Ervoor of tussendoor kunnen een aantal wat anders doen, zodat 1 persoon hem kan uitrijden. Ben er zelf denk tussen 7 en 8 al. Wellicht dat ik dan nog even GoW2 probeer ofzo, dat merk ik dan wel. Weet alleen niet waar je kan zien hoeveel online credits je hebt verdient.