Wie wil de volgende achievements even snel met mij halen voor Juiced 2. Trader! Bought or sold a car online Dealer! Traded five cars online Tycoon! Traded ten cars online! Nice Bodywork! Traded a decal preset online Lookin' Smooth! Traded five decal presets online Style King! Traded ten decal presets online! Kost hooguit 5 minuten lijkt me Voeg me toe: MPGamer02 NL
Om maar weer even een schop te geven. Ik wil graag de Overlord II online achievements halen. Iemand zin?! Alleen vandaag eigenlijk nog, na morgen vrees ik dat er de eerste 2/3 maand niks anders gespeeld wordt dan Forza3/MW2/AC2 . Voeg me maar toe als je interesse hebt, laat wel even weten dat je van XBW bent , <----(GT is: Ic3DFire)
Ik ben op zoek naar iemand die met mij de fifa street 3 achievements wilt boosten? Voeg me maar toe en stuur dat t om fifa street gaat.
Ik ben opzoek naar iemand met deze achievement in Borderlands: And They'll Tell Two Friends Play in a co-op game with either an employee of Gearbox or someone who has this achievement Stuur me maar een friend invite op XboxLive, als je hemt hebt
Er is geen online achievement van die game. Wel een offline multiplayer maar dan moet je gewoon een 2e controller aansluiten. Die hoef je dan niet eens te besturen.
lol, kalf dak ben dan... ik zat altijd maar iemand online te zoeken, maar niemand wordt nooit gevonden edit: en heb hem al
Iemand interesse om Halo ODST uit te spelen op Legendary? Ook zoek ik nog iemand voor de makkelijke PGR 4 online achievs. Paar kan je er binnen 10 minuten halen volgens mij.
Ik wil ook wel ODST doen, en heb nog iemand die ook mee wil doen Met 4 man is het al een stuk makkelijker voeg me maar toe als je hem nog moet halen. GT: II MarCky II
Ik moet m nog halen alleen me xbox is kapot Hij gaat hopelijk vandaag of anders morgen op vakantie.. Heel misschien kan ik een xbox lenen van iemand, dan voeg ik je nog wel toe..