Ik ben opzoek naar een PURE speler. Ik wil graag deze twee even halen: - Online championship win - Online 5 wins in a row
Ik heb die game nog (dubbel zelfs). Wil ik je wel bij helpen, als ik ze zelf ook mag halen . Volgende week tijdens de XBW-challenge even doen?
Ben opzoek naar iemand voor de 500 online ranked wins in UTIII. Kan makkelijk door gewoon te quitten. Message me maar.
Over die Forza2 achievement, ik dacht ooit gelezen te hebben dat het nog vertyfde lang duurt als je die 1mil online achievement wil boosten met 8 man. Maar goed, moet ik ff opzoeken, maar ik ben opzich ook wel in voor die achievement.
Ik zoek iemand om de online achievements van Need for Speed: Carbon mee te boosten. Het zijn er vrij veel en erg makkelijk dus staat garant voor makkelijke GS.
Zo'n 8 uur per persoon ofzo, het scheelt dat de rest van de mensen niet hoeft te wachten op de andere persoon .
Eerder 5/6 uur. 1) tune en upgrade de oude Ford GT zodat hij 400+ km/h gaat. 2) open een lobby voor 8 man --> zorg dat 7 man uit je FL je joinen 3 ) kies als baan die grote Oval --> 75 rondes 4) zet alle assists uit, zo krijg je de meeste punten. En waarom ABS aanzetten als je toch niet hoeft te remmen. 5) start de race, eenmaal gestart kunnen de andere 7 man leaven. 6) ~50/55 minuten rondjes rijden = >200.000 credits.
Heb wel F.E.A.R.heb alleen helaas geen headset meer is kapot gegaan.Weet niet of je die perse nodig hebt?
Ik speel niet voor de achievements maar gewoon om het spel.Online achievements haal ik bijvoorbeeld niet. Sorry dubbelpost
Ik moet nog 10 bommen planten en 10 bommen defusen. Heb je een groep al van 5/6 man waarmee je gaat boosten?
Nog niet, we zijn tot nu toe met zijn tweeen, met jou erbij 3. Zou dus nog 3 mensen nodig hebben. Edit: 2 nodig