Iemand die samen met mij de DLC achievements van Saints Row 2 wil halen? Laat het me weten of voeg me toe!
Ja ik moet de DLC achievements nog! Mijn gamertag is MPGamer02 NL. Ik zal deze week alleen niet zoveel online zijn wegens tentamens, maar daarna moet het lukken!
Iemand die me ff wil helpen met de "Wait, I still function" achievement van Transformers: War for Cybertron?
Iemand die de online achievements van dead rising 2 nog moet? -Finish the story in co-op mode. -revive your partner Ik heb dit geweldige spel al zon 8x uitgespeeld dus ik verwacht dat we er heel snel doorheen vliegen!
Iemand die me kan helpen met het halen van een achievement in Borderlands? - And They'll Tell Two Friends Play in a co-op game with either an employee of Gearbox or someone who has this achievement Post hier of voeg me toe op live.
Zijn er nog mensen die de Call of Duty: World at War DLC achievements willen halen? Dus die 2 zombie maps.
Ik zoek nog 3 mensen om de volgende achievement te halen (zaterdag avond of in de loop van de week): You Ate All the Chips - dat je zelf alle flags scored in stickpile Moet jij die ook nog of heb je zin om mij te helpen voeg me dan even toe <-<-<-
Zeg even welke game d'r bij hoort, want met een achievement-naam gaat er bij mij geen belletje rinkelen of ik hem heb of niet.
Heeft er iemand Fable 3 en wil de online achievements halen zoals trouwen, een kind krijgen en de rest wat je met iemand moet doen? Ikzelf speel met het vrouwelijk personage,nadat mijn "mannelijke" savegame corrupt werp... Had de xbox uitgezet onder het saven (bleef hangen) Als je interesse hebt voeg me maar toe of stuur een bericht hier dat we iets kunnen afspreken. GT: KampfNoedel
Ohh sorry was halo reach (komt dat ik het gewoon had gekopieerd van het reach forum ) maar ik heb hem al maar mocht iemand hem nog moeten invite me maar
Vanavond moet lukken, zal niet te lang duren denk ik? Ben nog niet klaar met de game though. Maar kan wel al trouwen en dat soort dingen. Ik zou jou game dus denk ik moeten joinen. Uurtje of 19.15? Vergeten PM te sturen.. ach, dan maar zo.