Heeft iemand de Marvel Ultimate Alliance 2 DLC toevallig nog? Zo ja, zou diegene me daar dan mee kunnen helpen aangezien de DLC offline is gehaald? Had ooit wel de free versions gedownload; dus ik kan wel met iemand spelen die ze wel heeft én, als het goed is, achievements unlocken.. en daar gaat het uiteindelijk om
iemand? resident evil 5? of modern warfare 2 of modern warfare of crackdown 2 of lost planet 2 mijn gametag staat bij mijn profiel <<<<<
Wil iemand me toevoegen als vriend, zodat we samen Doritos Crash Course kunnen doen? Ik moet van een vriend winnen voor een achievement, maar mijn vrienden spelen het niet. Verder moet ik al de levels op Xbox Live hebben gehaald, maar dat is nogal lastig, aangezien er bijna geen servers zijn. Volgens mij kun je gewoon samen bij level 1 beginnen en dan gewoon alle levels voltooien. Dit duurt ongeveer een halfuurtje en je zou me er erg mee kunnen helpen XD En voor Ricky: welk achievement wil je dan nog halen? Die van de Spec Ops ofzo?
Hartstikke fijn. Er is bijna niemand meer online en sommigen gaan dan midden in het spel weg Als je volgende week ergens online komt voor een uurtje ofzo, kunnen we het wel doen. Wat is je gamertag? Stuur effe een pm XD
Ik moet nog de single player van Gears of War 2 doen, als je interesse heb voeg me maar toe op XBL! XxGrexAskyrxX
Iemand zin om wat online achievements voor Dragonball Raging Blast te boosten? Als uberhaupt iemand de game heeft
Ik zoek mensen willen helpen bij de MP achievements van Assessins Creed: Brotherhood. Laat maar weten.
Ik zoek nog iemand voor de singleplayer van Gears of War 2. Voeg toe XxGrexAskyRxX aan XBL als je geïntereseerd bent!