Zo een paar vriendenverzoeken de deur uit gedaan, wellicht dat ik vanavond al wel online ben bij AC:B MP.
Laat ik het hier is proberen Ik moet nog wat firefight achievements halen voor Halo ODST Liefst met een mannetje of 4 als het kan.
Heb je toegevoegd. Heb nu een mannetje of 5 die deze achievements willen halen. Ben zelf geregeld online. Misschien dat er vanavond wat te regelen valt?
Maandag heb ik de game weer terug (had em uitgeleend) dus ik ben dan ook bereid om die achievements van ODST te halen. Ik ben ook op Legendary bij het laatste of enerlaatste level, dus als iemand (liefst meerdere) intresse hebben om mee te helpen Leip0079
Ik zoek nog iemand om saints row 2 online co-op en multiplayer te doen. Voeg me maar toe als je wild: the navy mitch
HALO ODST (Campaign Legendary) Ben bij het laatste of enerlaatste level dus hoeft niet veel meer te doen please somebody help!
Ik zoek 5 mensen om te dobbelen en te pokeren in Red Dead Redemption. Liars and Cheats DLC vereist, aangezien het DLC achievements zijn.
EA gaat weer een aantal servers afsluiten. Mocht je dus nog graag online achievements in de volgende spellen willen halen moet je opschieten, anders kan het niet meer... August 11, 2011: ARMY OF TWO™ Battlefield 2: Modern Combat™ NCAA® Basketball 10 NCAA® Football 10 Need for Speed™ Most Wanted Need for Speed™ Undercover SKATE™ Tiger Woods PGA TOUR® 10 Tiger Woods PGA TOUR® 11 October 1, 2011: Madden NFL 10 NHL® 10 Bron: http://www.ea.com/1/service-updates